• Anonym (Förvånad!)

Varför döljer ni muttan?

Varför döljer ni kvinnor era muttor? Det är ju ändå bara ett streck med lite hål på. Det finns väl inget att skämmas för? Vi män döljer snoppats e att det är olika storlekar på.

• Svar på tråden Varför döljer ni muttan?
  • Anonym (Tuff Ruff)
    Anonym (Förvånad!) skrev 2014-01-11 12:55:34 följande:

Nej men asså om det blir varmt eller på stranden ex. Då behöver nu ju inte ha på er era badkalsonger
    Inte så trevligt att få sand i muttan. Men du vet väl inte hur det känns?
  • Anonym (exakt)
    Anonym (Lowrunner) skrev 2014-01-11 17:23:17 följande:
    Och hur ska då jag göra som varken kan ha det ena eller andra? Gå utan? Stanna hemma?
    Dölja muttan så klart! Skrattande
    fapp skrev 2014-01-11 17:32:10 följande:
    Jag har samma funderingar som du TS. Muttor är likadana. De är väl inga o skämmas över? Ni har turen att era möss inte får stånd, så det är ingen idé att dölja. 
    Stämmer inte riktigt. Läs på om hur klittan sväller och blir hårdare vid upphetsning. Men det syns inte utåt kanske nej. Men om man kollar efter noga så..

• Anonym (exakt)
    Anonym (Tuff Ruff) skrev 2014-01-11 18:03:46 följande:
    Inte så trevligt att få sand i muttan. Men du vet väl inte hur det känns?
  • PrinsessanLeia

Jag misstänker att jag skulle bli inplockad till polisen om jag gick med underlivet bart. Samt att jag skulle bli rackarns kallt.

• Deelicious
    Frontline skrev 2014-01-11 13:50:42 följande:
    Du menar att man ska dölja ansiktet såhär?

En kvinna som döljer ansiktet måste visa det på fotografin samt vid passkontroller. Så denna måste vara fake.
  • Anonym (exakt)
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-11 18:05:08 följande:
    Jag misstänker att jag skulle bli inplockad till polisen om jag gick med underlivet bart. Samt att jag skulle bli rackarns kallt.

Urinvägsinfektion är inte att leka med. Kanske inte polisen heller.. Förvånad
  • Anonym (exakt)
    Deelicious skrev 2014-01-11 18:07:14 följande:
    En kvinna som döljer ansiktet måste visa det på fotografin samt vid passkontroller. Så denna måste vara fake.
    Det tror jag med. Inte ens i Kabul får man köra med mask som täcker ansiktet. Man ser ju inget.
  • PrinsessanLeia

Skulle säkert kunna leka med poliser. Svårt med kurragömma bara då de bara behöver följa snigelspåren. Gömma nykeln blir ju en lätt match också ;)

Anonym (exakt) skrev 2014-01-11 18:08:28 följande:
    Urinvägsinfektion är inte att leka med. Kanske inte polisen heller..

• Anonym (exakt)
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-11 18:10:55 följande:
    Skulle säkert kunna leka med poliser. Svårt med kurragömma bara då de bara behöver följa snigelspåren. Gömma nykeln blir ju en lätt match också ;)

Så du tänder alltså på män i uniform? Flört
  • MissTherese

Guud vad rolig tråd!

Men jag förstår fortfarande inte; du TS som är gay, VILL du att vi ska gå och visa upp vår mutta i tid och otid? Jag trivs med att hålla min fiffi innnanför mina trosor mestadels, och så pryder jag den istället med vackra underkläder, som ett litet heligt altare endast tillgängligt för utvalda få :)

Svar på tråden Varför döljer ni muttan?