• Anonym (Förvånad!)

Varför döljer ni muttan?

Varför döljer ni kvinnor era muttor? Det är ju ändå bara ett streck med lite hål på. Det finns väl inget att skämmas för? Vi män döljer snoppats e att det är olika storlekar på.

• Svar på tråden Varför döljer ni muttan?
  • Anonym (P)
    Anonym (s) skrev 2014-01-11 14:12:57 följande:
    akta dig, snart kommer den där kissfantasten och hijackar tråden. alltså personen som brukar starta trådar där "hon" har kissat på sig av olika anledningar och vill höra fler berättelser om felkissningar...och det vill vi ju inte. här ska vi diskutera döljandet av the holy mutt.

någon som har tips på annat att använda än badkalsonger på stranden?
    Ha, ha! Va, trots att det inte är stadsfestivaler så här års!?

Ja, du vet där det finns gränder!!
  • Anonym (muttdöljare)

Hmmm... undrar om TS vet eller har tänkt på att kvinnor har mens ibland? Men det är ju bara naturligt, förstås...

• Anonym (exakt)
    Anonym (muttdöljare) skrev 2014-01-11 14:19:02 följande:
    Hmmm... undrar om TS vet eller har tänkt på att kvinnor har mens ibland? Men det är ju bara naturligt, förstås...

Ja än sen? Hört talas om tampong / menskopp? Syns inte på utsidan..
  • Anonym (exakt)
    Anonym (s) skrev 2014-01-11 14:12:57 följande:
    akta dig, snart kommer den där kissfantasten och hijackar tråden. alltså personen som brukar starta trådar där "hon" har kissat på sig av olika anledningar och vill höra fler berättelser om felkissningar...och det vill vi ju inte. här ska vi diskutera döljandet av the holy mutt.

någon som har tips på annat att använda än badkalsonger på stranden?

Henne har jag aldrig haft äran att möta, men ditt inlägg gav mig ytterligare ett argument mot TS! Inkontinens. Det är många som är drabbade och då behöver man en trosa för sin TENA.
  • nymedlem
    Anonym (exakt) skrev 2014-01-11 14:23:57 följande:

Henne har jag aldrig haft äran att möta, men ditt inlägg gav mig ytterligare ett argument mot TS! Inkontinens. Det är många som är drabbade och då behöver man en trosa för sin TENA.
    Eller så får man helt enkelt gå runt och skvätta lite?? Drömmer
  • Anonym (muttdöljare)
    Anonym (exakt) skrev 2014-01-11 14:22:46 följande:

Ja än sen? Hört talas om tampong / menskopp? Syns inte på utsidan..
    Jo men tänkt på när det blir varmt och man ska ligga där på stranden utan badkalsongerna och snöret hänger ut... det där med menskopp har jag för övrigt aldrig lyckats förstå mig på. Men det är en annan fråga, det.
  • Anonym (exakt)
    Anonym (muttdöljare) skrev 2014-01-11 14:27:51 följande:
    Jo men tänkt på när det blir varmt och man ska ligga där på stranden utan badkalsongerna och snöret hänger ut... det där med menskopp har jag för övrigt aldrig lyckats förstå mig på. Men det är en annan fråga, det.
    Vaddå snöret hänger ut? Du är väl född med fingrar så du kan pilla in det lite i muttan. Och menskopp är säkert inte så svårt att lära sig efter ett par försök eller två.
  • nymedlem
    Anonym (muttdöljare) skrev 2014-01-11 14:27:51 följande:
    Ha ha.......... utan badkalsongerna var det ja
  • Anonym (exakt)
    nymedlem skrev 2014-01-11 14:27:17 följande:
    Eller så får man helt enkelt gå runt och skvätta lite?? Drömmer

Jobbigt om man skvätter ner folks soffor.. när man ser en rolig film tex.
  • Anonym (exakt)
    nymedlem skrev 2014-01-11 14:30:21 följande:
    Ha ha.......... utan badkalsongerna var det ja

Men det var ju en tjej i tråden som skrev att hon badade med kalsonger, två par dessutom! För att det värmde skönt om baken..
Svar på tråden Varför döljer ni muttan?