• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Hardstylechick

Tack alla! lite komplikationer har det dock varit efteråt! Alexander hade fått små hjärnblödningar i min mage detta troligtvis pga att delar av moderkakan hade börjat att lossna! Så ett tips jag i fortsättningen kommer att ge alla som är gravida!! -ändrar erat barn i magen rörelse beteende! Eller känner att bebisen rör sig mindre!!! Ring direkt till förlossningen för en kontroll! Hade Alexander inte kommit ut innan tors kväll hade han med all sannorlikhet inte klarat sig. Bättre att kontrollera 10 ggr för mycket än 1 gång för lite.

• trz
    Hardstylechick skrev 2014-06-07 13:37:00 följande:
    Tack alla! lite komplikationer har det dock varit efteråt! Alexander hade fått små hjärnblödningar i min mage detta troligtvis pga att delar av moderkakan hade börjat att lossna! Så ett tips jag i fortsättningen kommer att ge alla som är gravida!! -ändrar erat barn i magen rörelse beteende! Eller känner att bebisen rör sig mindre!!! Ring direkt till förlossningen för en kontroll! Hade Alexander inte kommit ut innan tors kväll hade han med all sannorlikhet inte klarat sig. Bättre att kontrollera 10 ggr för mycket än 1 gång för lite.

Oj vad läskigt, tur att han kom ut i tid! Vad innebär hjärnblödningarna för framtiden? Fy det finns inget värre än att få veta att det är något fel på ens lilla bebis.. Dottern föddes med hål i hjärtat, vilket absolut inte var något allvarligt, men rädslan innan man visste det säkert.. Hoppas allt går bra för er!
    trz.blogg.se Amy 111019
  • Passion

Ojojoj!!!

Blev verkligen jätteöverraskad idag av mina fiiiiina nära och kära som hade fixat en Baby Shower i hemlighet åt mig hemma hos min mamma denna kväll!

Hade aldrig kunna ana att de skulle överraska mig så här, verkligen jättekul!

• alva91
    Passion skrev 2014-06-08 22:21:46 följande:
    Ojojoj!!!
    Blev verkligen jätteöverraskad idag av mina fiiiiina nära och kära som hade fixat en Baby Shower i hemlighet åt mig hemma hos min mamma denna kväll!
    Hade aldrig kunna ana att de skulle överraska mig så här, verkligen jättekul! smile2.gif
    guuud vad härligt :) 
    vad fick du för presenter ? :) 
  • Frida Andersson

Igår var vi och hämtade vår husvagn!! Såå glad, lång väntan men nu är den hemma. Så här ska vi tillbringa mycket tid i sommar. Ska bli spännande att campa med en liten bebis=) Dom stora flickorna redan invigt den med gårdagens kvällsmat
  • Passion
    alva91 skrev 2014-06-09 21:21:58 följande:
    guuud vad härligt :) 
    vad fick du för presenter ? :) 
    Hihi aaa

Fick;

* Babygym

* Snuttefilt

* Myggnät & Regnskydd till barnvagnen

* 2st blöjtårtor

* Korg till ex. leksaker

* Brio-leksak

* Hängande-leksak

* Bellino sängmobil

* Newbie body, Haklappar och snuttefilt
  • Lindsey Egot the only one
    Frida Andersson skrev 2014-06-10 12:37:11 följande:

Igår var vi och hämtade vår husvagn!! Såå glad, lång väntan men nu är den hemma. Så här ska vi tillbringa mycket tid i sommar. Ska bli spännande att campa med en liten bebis=) Dom stora flickorna redan invigt den med gårdagens kvällsmat
    Snygg! Lite inne bilder också SNÄLLA!
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-10 18:17:47 följande:

Kommer imorgon! !! Tack
  • Frida Andersson

Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-10 18:17:47 följande:
    svårt att f bra bilder som ger vagnen rättvisa=)
  • Smalltowngal
    Frida Andersson skrev 2014-06-10 18:23:09 följande:
    Kommer imorgon! !! Tack

WOW! Lyx delux. Lite skillnad från vår polar 550 -91 ;)
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd