• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Frida Andersson
    Smalltowngal skrev 2014-06-11 09:53:31 följande:
    WOW! Lyx delux. Lite skillnad från vår polar 550 -91 ;)

Så nöjda ska bli en härlig sommar!
  • Lindsey Egot the only one
    Frida Andersson skrev 2014-06-11 06:07:37 följande:
    svårt att f bra bilder som ger vagnen rättvisa=)
    Vår framdel ser ut som er med dubbelsäng och dass. Har ni bäddmadrass? Vi måste köpa till det. Sängen är jäkla hård. Och eftersom den är sne åt ena hållet måste man specialbeställa eller köpa hobbys egna.

Vi har väningsängarna efter handfatet och en dinette mittemot våningsängarna. Sedan kommer köket och där nu har våningsängarna har vi en stor sittgrupp.

Vi hade en liknande som ni har med kök och soffgrupp mitt emot varann men den kändes trång på något sett. Denna känns ju mer luftig.
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-11 22:54:55 följande:
    Vår framdel ser ut som er med dubbelsäng och dass. Har ni bäddmadrass? Vi måste köpa till det. Sängen är jäkla hård. Och eftersom den är sne åt ena hållet måste man specialbeställa eller köpa hobbys egna. Vi har väningsängarna efter handfatet och en dinette mittemot våningsängarna. Sedan kommer köket och där nu har våningsängarna har vi en stor sittgrupp. Vi hade en liknande som ni har med kök och soffgrupp mitt emot varann men den kändes trång på något sett. Denna känns ju mer luftig.

Hmm nej ingen bäddmadrass det måste jag fixa, kanske går att sy om en "normal"?? Ska ni iväg när bebis kommer? Mår våram bara bra så ska det campas massa!!
  • Lindsey Egot the only one
    Frida Andersson skrev 2014-06-12 04:23:36 följande:

Hmm nej ingen bäddmadrass det måste jag fixa, kanske går att sy om en "normal"?? Ska ni iväg när bebis kommer? Mår våram bara bra så ska det campas massa!!
    Vi ska åka till Helsingborg. Det är det enda inplanerade. Men visst vi drar nog i väg tidigare.
  • klarlack
    Frida Andersson skrev 2014-06-12 06:21:05 följande:

Vilken jätte fin mage!! Vart har du köpt klänningen??
    Tack så mycket:) Det är en superskön strandklänning från hm men den är inköpt för 2 år sedan.
  • Frida Andersson
    klarlack skrev 2014-06-12 10:48:50 följande:
    Tack så mycket:) Det är en superskön strandklänning från hm men den är inköpt för 2 år sedan.

Typiskt misstänkte det så kika på hm men fanns inte
  • Poison82

Tillväxt ultraljud i v 33. En parvel på 2.2 kilo. Precis i mitten på kurvan :)

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd