• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Jensan78
    Frida Andersson skrev 2014-06-05 12:51:06 följande:

Hoppas oxå på att få snittas lite tidigare än 7 dagar... så spännande snart får ni eran bebis
    Det var väldigt skönt att få ett datum att ställa sig in på. Om det nu inte startar innan! Haha!

Jag är så sjukt nervös! Nästan lite ångest! Vad har jag gett mig in på!!!
  • Frida Andersson
    Jensan78 skrev 2014-06-05 17:08:39 följande:
    Det var väldigt skönt att få ett datum att ställa sig in på. Om det nu inte startar innan! Haha! Jag är så sjukt nervös! Nästan lite ångest! Vad har jag gett mig in på!!!

Vart skit deppig hela veckan då jag kommit på att det bara är sex veckor kvar! Med nervös fast jag gjort det förut
  • Jensan78
    Frida Andersson skrev 2014-06-05 17:18:14 följande:

Vart skit deppig hela veckan då jag kommit på att det bara är sex veckor kvar! Med nervös fast jag gjort det förut
    Håller med, tror det blir en förväntans ångest. Det är den som är värst. När vi väl är inne på sjukhuset bland all go personal som förstår ens oro tro jag det släpper lite.

Hade ju varit konstigt om vi inte var nervösa!
  • Frida Andersson
    Jensan78 skrev 2014-06-05 17:38:55 följande:
    Håller med, tror det blir en förväntans ångest. Det är den som är värst. När vi väl är inne på sjukhuset bland all go personal som förstår ens oro tro jag det släpper lite. Hade ju varit konstigt om vi inte var nervösa!

Jag är mäst rädd för bedövningen och om det typ skulle vara superfullt så gubben inte får stanna, då tar jag sonen å rymmer hem hehe
  • alltåinget

Jag är också nervös nu! 39 dagar kvar till BF. Det går fort... Jag är mest nervös för att inte få plats på förlossningen. Det är ju mitt i högsäsongen. Sist födde jag i januari och det var jättelugnt. Sen gick det så fort sist så jag är rädd att det går lika fort denna gång (eller snabbare). Från ingen känning alls till 3 minuter mellan värkarna på knappt 2 timmar. 2 timmar senare är hon ute. 40 min på förlossningen, kom in med krystvärkar och fullt öppen! Så... Ja, jag har lite att vara nervös för denna gång. Jag kommer inte hinna åka till ett annat sjukhus är jag rädd. Då föder jag i korridoren!! :P

• Sannas Mamma
    alltåinget skrev 2014-06-05 19:11:20 följande:
    Jag är också nervös nu! 39 dagar kvar till BF. Det går fort... Jag är mest nervös för att inte få plats på förlossningen. Det är ju mitt i högsäsongen. Sist födde jag i januari och det var jättelugnt. Sen gick det så fort sist så jag är rädd att det går lika fort denna gång (eller snabbare). Från ingen känning alls till 3 minuter mellan värkarna på knappt 2 timmar. 2 timmar senare är hon ute. 40 min på förlossningen, kom in med krystvärkar och fullt öppen! Så... Ja, jag har lite att vara nervös för denna gång. Jag kommer inte hinna åka till ett annat sjukhus är jag rädd. Då föder jag i korridoren!! :P
    Haha, jag har 37 dagar kvar, å jag var lugn som en filbunke tills jag läste ditt inlägg! ;) Hahaha :P
  • Hardstylechick

Idag kl 15.53 förlöstes våran
    Lilla kille Alexander med akut kejsarsnitt i vecka 34+1 1822g och 45 cm lång 40 dgr innan beräknad bf. Vi mår efter omständigheterna bra :) lycka till nu alla ni
    Med beräknade juli bebisar på G :)

• alva91
    Jensan78 skrev 2014-06-05 10:42:41 följande:
    Nu är Viggos rum klart! 

haha detta är vårat bebsrum :D 

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd