• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • MEW85
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-19 10:38:29 följande:
    Härligt! Hoppas bara jag inte tvingas gå över tiden. Har det jäkligt jobbigt med sd och förvärkar.
    Jag måste snittas igen, så jag önskar inget hellre är att jag fick gå tiden ut eller längre. Att jag fick känna värkar, vänta och leta tecken. Men nu blir det inte så och vi får träffa bebis lite tidigare i stället.
  • Passion

Är visserligen en vecka sen jag tog detta foto, men ville iaf få med den här

(Är i v 35 (34+5) idag, BF 26/7)

• Passion

Idag har vi hämtat hem vår barnvagn, en Crescent Comfort -14 svartröd!

Har sytt ett lapptäcke som passade kanonbra till vagnen, så ska sy en liten mini-vimpel och sätta i vagnen sen framöver också!

Testade att montera alla tillbehör som vi köpt också; paraply, mugghållare och mobilhållare - allt passade så det var skönt!

• Frida Andersson
    Passion skrev 215:57 följande:
    Ser ut som en stolt pappa (?) Som kör med. Längtar efter att få ut och gå med bebisen i vagnen
  • Passion
    Frida Andersson skrev 2014-06-20 21:27:08 följande:
    Ser ut som en stolt pappa (?) Som kör med. Längtar efter att få ut och gå med bebisen i vagnen
    Haha japp det kan jag lova, så stolt att han la upp en bild på vagnen och en bild på inredningen i vår svarta Volvo V70 i ett forum för Volvo-entusiaster

(Bilen matchar barnvagnen nämligen)

Hahah.
  • Passion

Idag fick vi tjuvkika på våra foton som togs av Ewa Salmi vid vår gravidfotografering i Mackmyra park!

Många fina foton och det ska bli kul att se resultatet av fotograferingen med lillkillen när han väl kommit till världen (mellan 1-2 veckor kommer han att vara när han ska fotas).

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd