• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-04-25 10:03:50 följande:
    Tog en bild på magen i morse Har ett SF-mått som ligger över den normala kurvan, så det skulle inte förvåna mig om han fått sambons gener när det kommer till kroppsbyggnaden! (Han är 1,98m lång). Ska på TUL 5/6, ska bli kul att få se honom igen - hoppas att vi kan få ett bra foto på hans ansikte då !

Har med ett högt sf mått. Låg på översta kurvan sist. Träffa bm igen och mäta den 5/5 så får se hur man ligger då. Har sen tul 21/5 dit länktar jag. Får väl se är säkert en stor pojke, båda töserna stora när dom föddes
  • Passion
    Frida Andersson skrev 2014-04-26 16:09:09 följande:

Har med ett högt sf mått. Låg på översta kurvan sist. Träffa bm igen och mäta den 5/5 så får se hur man ligger då. Har sen tul 21/5 dit länktar jag. Får väl se är säkert en stor pojke, båda töserna stora när dom föddes
    Ja antagligen är det stora småttingar som vi får i så fall hihi
  • Mammasol
    alva91 skrev 2014-04-25 00:16:17 följande:
    ååå vilken fin mage :) rör bebisen sig mycket ? 
    Åh tack! Ja en riktig liten vilde :D
  • Mammasol
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-04-25 08:46:33 följande:
    Oj vilken fin mage. Min ser gigantisk ut eftersom hon ligger på tvären. Är nästan lika stor som min dotters mage och hon har bf nästa torsdag.
    Tack! Vad glad jag blir! Hur långt gången är du? :) spännande att vänta barn samtidigt som dottern, blir ett roligt år för dig! :)
  • Lindsey Egot the only one
    Mammasol skrev 2014-04-26 17:10:44 följande:
    Tack! Vad glad jag blir! Hur långt gången är du? :) spännande att vänta barn samtidigt som dottern, blir ett roligt år för dig! :)
    Jag är i v.30
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-05-17 16:29:33 följande:
    Gravid vecka 30. Känner inte att jag vill bli större nu faktiskt

Visst vore det skönt om man kunde välja sånt
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd