Vad tycker du om plus size-modeller?
Vad tycker du om plus size-modeller? Motivera!
Vad tycker du om plus size-modeller? Motivera!
Zoja@ Det där är skitsnack, män och framförallt pojkar känner en stor press att leva upp till fitnessidealet. Fan, det finns ju pojkar som tar ryssfemmor bara för att kunna se ut på ett visst sätt. Sen släpper det för vissa iofs
Modellen de använde sig av är nästan 1,90 lång, så det tycker jag inte är speciellt konstigt... Jag är 1,75 och drar större storlekar än vad någon som är 1,65 är - förstås. Med längden ökar proportionerna, bredare höfter och bredare axlar och bredare midja. Sen har hon ju absolut ett BMI som är fullt normalt och hon är knappast överviktig - det jag menar är bara att man kanske inte kan jämföra storlekar sådär rakt av.
Jag tycker själv att H&M har rätt normala storlekar. Jag har small på vissa plagg och medium på andra, ligger normalt på storlek 36/38. Lindex medium motsvarar storlek 40/42 och är för stort för mig.
Men nu diskuterar inte jag reklam etc..... Nu pratar jag om att både män och kvinnor som har lite mer hull ses som rikare för dom har råd att äta... Inte mitt påhitt precis!
Don´t shoot the messanger!
Ja kan stämma, vi var nog i Tunisien, eller Egypten...