• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Knytet

Shibby, tack . Då måste det ju bara vara vår tur nu, heja, heja

• Lillium
    Shibby skrev 2014-01-29 16:19:58 följande:
    Vad roligt att det blev plus för dig! Vi har samma BF dag 6/10  jag fick också MF i höstas så jag hoppas det går vägen för oss båda nu! 

Även jag har vd 6/10 och hade två missfall på raken i höstas. Hoppas att det ska gå bra för oss allihop nu
  • Shibby
    Lillium skrev 2014-01-29 16:34:36 följande:

Även jag har vd 6/10 och hade två missfall på raken i höstas. Hoppas att det ska gå bra för oss allihop nu
    Ja det får vi verkligen hoppas Skrattande har du barn sedan tidigare eller är det ditt första?
  • Knytet

Lillium, ja dessa mf, usch, inget mer sånt. Tummar o tår för oss alla att allt flyter på den här gången !!

• Mymmlan

Kul med ännu fler och skönt att vi är många som kan hålla tummarna tillsammans. Vet inte hur jag skulle palla ett mf.

Vet inte hur jag vill göra med kub. Gjorde inget sist men tänker på 2åringen. Kommer bli tufft med ett syskon och ännu tuffare med ett med stora handikapp... Men skulle samtidigt inte kunna tänka mig abort... Svårt tycker jag!

• Shibby
    Lillium skrev 2014-01-29 17:10:03 följande:
    Jag har en son som fyller 3 år i oktober har du barn sen tidigare?

Okej vad roligt med ett syskon , nej jag har inga barn så detta blir första :D
  • Knytet

Mymmlan, jag gjorde KUB med sonen och i höstas innan mitt MF. Kommer göra det den här gången oxå. Även om man inte vill göra abort kan det ändå vara bra att vara lite förberedd om det skulle vara något fel. Jag är en person med kontrollbehov och gillar inte överaskningar. Det är oxå därför jag måste ta reda på kön och inte kan tänka mig annat än kejsarsnitt, hehe

• Lillium
    Knytet skrev 2014-01-29 17:31:06 följande:
    Lillium, ja dessa mf, usch, inget mer sånt. Tummar o tår för oss alla att allt flyter på den här gången !!

Det är hemskt, ingen borde behöva uppleva det.
    Shibby skrev 2014-01-29 17:49:53 följande:
    Okej vad roligt med ett syskon , nej jag har inga barn så detta blir första :D

Jättekul spännande med första!
  • Mymmlan
    Knytet skrev 2014-01-29 18:12:48 följande:

Mymmlan, jag gjorde KUB med sonen och i höstas innan mitt MF. Kommer göra det den här gången oxå. Även om man inte vill göra abort kan det ändå vara bra att vara lite förberedd om det skulle vara något fel. Jag är en person med kontrollbehov och gillar inte överaskningar. Det är oxå därför jag måste ta reda på kön och inte kan tänka mig annat än kejsarsnitt, hehe

Jag är också ett kontrollfreak som tänker att det kan vara bra att va förberedd men samtidigt, eftersom jag knappast tror jag kan tänka tanken på abort, kanske det bara är onödig oro? Å, vet inte.
Svar på tråden BF Oktober 2014