• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Yarrow

Kroa, det som knytet säger har jag med upplevt det som. Alla mina vänner som haft besvär med foglossning med ettan har fått ännu värre med tvåan. Jag själv kände redan förra veckan, redan innan Bim alltså. Förra grav fick jag foglossning runt vecka 25..

• Lillium
    Yarrow skrev 2014-01-31 08:09:31 följande:
    Kroa, det som knytet säger har jag med upplevt det som. Alla mina vänner som haft besvär med foglossning med ettan har fått ännu värre med tvåan. Jag själv kände redan förra veckan, redan innan Bim alltså. Förra grav fick jag foglossning runt vecka 25..

Samma här, foglossning redan
  • SysterAnna

Min foglossning som jag fick förra graviditeten känner jag fortfarande av även om den blivit bättre ju längre tid som gått. Dock tog det ett halvår innan jag kunde gå promenader längre än 3 km utan att det strålade ner i benen. Har känt att strålandet ner i benen kommer oftare igen nu... Bara att vänta och se hur det blir. Jobbar som sjuksköterska så när jag ska börja jobba i mars igen så blir det väldigt mycket spring på dagarna. Får se hur länge jag orkar. Ska dock bara jobba juni ut som längst, sen väntar semester följt av graviditetsledigt :) 

• jonie

Jag har visst inte lagt till mig på listan så gör det Skrattande

BF lista

September 
    29 c0ockiee, Tumba (Stockholm)

Oktober 
    1 SC11, andra barnet, 
    1 jojjan, 33år, andra barnet, 
    2 Knitting Angel, 27 år, andra barnet, Eslöv (Skåne) 
    2 Tingeling, 29 år tredje barnet Karlskoga
    2 KossanMuu, 27 år, tredje barnet, Malmö 
    2 mymmlan, andra barnet 
    2 unicorn, 25 år, första barnet, 
    2 ÄppelPeppel,
    3 Irmeline, 30+, andra barnet, Uppsala 
    3 SysterAnna, 25 år, Göteborg 
    3 Sicilien, 30 år, andra barnet, 
    5 L1977, tredje barnet, 
    5 Emma90, 24 år, första barnet, Malmö 
    6 Shibby, 23 år, första barnet, Stockholm
    6 Lillium, andra barnet 
    7 tasirvio, 27 år, första barnet, Södra Finland
    8 Kroa, andra barnet (dotter född 31 maj 2013 innan), 21 år, Skaraborg
    8 Mitthemligajag, 
    8 sessan,
    12 jonie, 31 år, andra barnet

♥ Alfred 130406 ♥ Lillebror/lillasyster BF 141012 ♥
  • Papperstrassel

Hej hej! Jag har Bf 6 oktober är tanken:)

25 år i maj och första barnet, nygift ( blev gravid på bröllopsnatten) mowhaha:)

Bor i Göteborg med min man!

• Jennifer

Hej! Kan någon med dator lägga in mig i bf-listan?

BF 3/10 19 år, första barnet och bor i Västerås.

Vi är 19 och 29 år och väntar vårt första barn. Enligt mina uträkningar blev det till exakt en vecka efter att vi förlovat oss, så det är ett riktigt litet kärleksbar.

Kram!

• Yarrow

Papperstrassel: snyggt jobbat! Vi var helt slutkörda på vår bröllopsnatt, orkade knappt få av mig klänningen innan jag somnade. Haha.

• Papperstrassel

Yarrow, hemligheten är att gifta sig på nya zeeland på en bergstopp utan släkt och vänner;) då hinner man inte bli så trött:D

• Irmeline
    Jennifer skrev 2014-01-31 08:48:12 följande:
    Hej! Kan någon med dator lägga in mig i bf-listan?
    BF 3/10 19 år, första barnet och bor i Västerås.

Vi är 19 och 29 år och väntar vårt första barn. Enligt mina uträkningar blev det till exakt en vecka efter att vi förlovat oss, så det är ett riktigt litet kärleksbar.

Kram!
    Vi gjorde vårt första barn på vår första bröllopsdag (alltså ett år efter bröllopet). Kul att ÄL hamnade på den dagen ;)
Svar på tråden BF Oktober 2014