• becky29

Gravida i Örebro?

hej alla kära blivande mammor!Jag bor strax utanför Örebro(Hovsta) och väntar mitt första barn i Juli Skulle jättegärna lära känna andra blivande mammor, för att fricka kaffe o snacka babyprat Jag och min sambo är ganska nyinflyttad, så jag skulle gääärna vilja lära känna nytt folk här i stan! B-)

• Svar på tråden Gravida i Örebro?
  • tildaa

Hej :) jag är gravid med första barnet och har bf i slutet av augusti :)

Jag bor dock några mil norr om Örebro :) men man åker ju in en del till Örebro :)

Jag är 22 år :) (snart 23)

• Ellisme

Hej!

Vi har just lämnat av flyttlasset i Kumla, dit min sambo och jag precis flyttat. Vi är också helt nya i staden, kommer norrifrån. Vi väntar vårt första barn i slutet av juni.

Har gärna kontakt:)

• Jottehin

Hej! Jag är gravid och ska ha i slutet på september. Bor ca 4 km från centrala Örebro. Vore kul att ha kontakt med gravida tjejer under tiden och så klart bebis mys fika senare :) har många vänner med barn men ingen som är gravid just nu. Är 25 år.

• Cenicienta

Hej! Jag bor i kumla med min man och väntar vårt första barn i början på maj. Vore jättekul med kontakt med er andra eftersom vi är rätt ensamma i bekantskapskretsen om att vänta barn :) Jag är också 25 år.

• malinr87

Jag bor ca mil norr om Örebro och väntar vår andra dotter i sslutet på april.

• fashion19

Hej! Jag och min sambo väntar vårt första barn i mars. Jag är 33 år. Vi bor i centrala Örebro. Skulle också gärna få kontakt med fler som ska ha barn.

• becky29

Hej allihoppa! vad kul att det är så många som har svarat!! Jag såg att BaraVeronica har också skrivit ett inlägg om Gravida I örebro, om någon kanske har FB så kan vi ses där? Ha en bra kväll alihoppa

• AlliIsadora
    becky29 skrev 2014-02-06 17:33:23 följande:

Hej allihoppa! vad kul att det är så många som har svarat!! Jag såg att BaraVeronica har också skrivit ett inlägg om Gravida I örebro, om någon kanske har FB så kan vi ses där? smile1.gif Ha en bra kväll alihoppa smile1.gif

Hej ja är en tjej på 22 år sk flytta en bit utanför örebro den 28/2 vill lära känna andra mammor med väntar mitt andra barn juli/augusti :)
  • mikispikis90

Hej :) äntligen en grupp i Örebro :) jag är 24 år (90a), gravid med första barnet och BF 8 aug :) bor i sörbyängen :)

• tildaa
    malinr87 skrev 2014-02-06 15:24:57 följande:

Jag bor ca mil norr om Örebro och väntar vår andra dotter i sslutet på april.

Vart bor du då? :)
Svar på tråden Gravida i Örebro?