• becky29

Gravida i Örebro?

hej alla kära blivande mammor!Jag bor strax utanför Örebro(Hovsta) och väntar mitt första barn i Juli Skulle jättegärna lära känna andra blivande mammor, för att fricka kaffe o snacka babyprat Jag och min sambo är ganska nyinflyttad, så jag skulle gääärna vilja lära känna nytt folk här i stan! B-)

• Svar på tråden Gravida i Örebro?
  • mariasmimmie
    Ssr skrev 2014-03-07 22:59:30 följande:

Ja jätteroligt! Då kan vi följas åt! hur gammal är du? :)
    jag är snart 23 år gammal :) du då? :)
  • Ssr
    mariasmimmie skrev 2014-03-08 23:10:29 följande:
    jag är snart 23 år gammal :) du då? :)

Jag är också snart 23, eller jag fyller i december så en liten stund kvar ;) kul med nån i samma ålder :D
  • Ssr
    mikispikis90 skrev 2014-03-12 10:06:49 följande:
    Jag fyllde 24 förra månaden :))!

Roligt med fler i samma ålder. Mina vänner är inte ett dugg intresserade av barn. Skönt att få prata med folk som är i samma stadie i livet som en själv :)
  • mikispikis90

Eller hur!!! Ingen som är intresserade av ev fika i framtiden? Mina vänner är inte heller i samma stadie ..

Jag är 24, gravid, fast jobb, äger bostadsrätt och är gift.
    Inte riktigt som mina vänner tyvärr, fast jag tycker jätte mycket om dom. Men det skulle vara skönt att prata med andra om sånt som händer i ens liv just nu :)

• Cenicienta

Jag är intresserad av fika i framtiden :) Är i samma sits som du, men 25 år gift med hus. Jag väntar vårt första barn i maj :) Man blir ju lite bebisfokuserad just nu så det vore skönt att prata med folk i samma sits

• becky29

Hej alla kära mammor och blivande mammor!!! Bra idee med en fika!! vilken tid passar er, vilka dagar? Örebro city? T.ex. ett Kafé (som typ Java eller nåt liknande??)
    Jag är gärna på ) Jag kan de flesta dagar, har jo inga barn ännu så Vardagkvällar går från typ 17.30- open end, helgerna kan också passa,...ha en bra kväll allihoppa!

• mariasmimmie
    Ssr skrev 2014-03-11 23:09:11 följande:

Jag är också snart 23, eller jag fyller i december så en liten stund kvar ;) kul med nån i samma ålder :D
    ja :) men du bor i örebro eller? :)
  • Ssr
    mariasmimmie skrev 2014-03-13 19:24:55 följande:
    ja :) men du bor i örebro eller? :)

Bor ca 3 mil söder om örebro. Men det tar bara typ 15 min att åka in :)
Svar på tråden Gravida i Örebro?