• becky29

Gravida i Örebro?

hej alla kära blivande mammor!Jag bor strax utanför Örebro(Hovsta) och väntar mitt första barn i Juli Skulle jättegärna lära känna andra blivande mammor, för att fricka kaffe o snacka babyprat Jag och min sambo är ganska nyinflyttad, så jag skulle gääärna vilja lära känna nytt folk här i stan! B-)

• Svar på tråden Gravida i Örebro?
  • becky29

Hejjj det har du rätt i Ssr!hoppas allt är bra m. Er?mikispikis90-»upp m.fötterna på soffbordet ..här är alt ganska bra.är i v.23nu..nu ska vi försöka få till en fika,vem kan Vilka dagar v15// dvs 7-13/4?? Jag kan alla vardagskvällar/ha en bra kväll alla

• mikispikis90

Haha fötterna bär stödstrumpor ligger på stolar varje rast på jobbet, uppåt i soffan på kvällstid .. Men men

Jag kan alla dagar oftast varje dag efter 16.00-17.00?! Helger är lite tightare ?!
    Jag är iofs ledig vissa vardagar med men ska man gå efter folks lediga dagar kommer vi nog aldrig komma någon vart :)

• ClaraV
    Ssr skrev 2014-03-25 17:25:14 följande:
    Hur mår ni alla blivande mammor? :) Vi får inte låta tråden dö!

Jodå här är det ganska okej, foglossning dock och illamåendet kvarstår. Kommit fram till att jag inte gillar att vara gravid haha. Men man får ju något fint i slutändan :)
  • Ssr

Skönt att ni mår hyfsat bea förutom svullna fötter och illamående ;)

Jag mår ganska bra också, har fått jättejobbig foglossning och har smärtsamma sammandragningar så jag bor i soffan typ, haha!

Jag går numera hemma på heltid så jag kan alla dagarna :)

• heavensent

Hej! Jag är nyplussad och hoppar gärna in här :) Har inte bf förrän i december. Men det kanske finns fler? :)

• mjess

Bor utanför örebro och är inte gravid men har 2 småttingar hemma :) 

• Cizzi83

Jag är i vecka 10 + 1 Jag kan kvällstid då jag jobbar natt. Jag mår faktiskt rätt bra än så länge, lite små värk i rygg o ömma bröst men vet att de bli mycket värre. Tycker de ska bli så roligt att få träffa fler mammor i Örebro då jag bara bott i Örebro mimdre 54än ett år o ha bara vänner med äldre barn eller inga barn.

• Hill01

Hej!

Det börjar bli dags för mig att börja köpa några mammabyxor men de jag testat på H&M satt förskräckligt dåligt.. Någon som har några tips på anda affärer som säljer mammakläder? Var köper ni era?

Glad påsk på er!

• Rodbonan

Också en Örebrotjej! 23 år väntar Andra barnet i november. Vecka 9 nu. När jag väntade min dotter träffade jag ett gäng från familjeliv och det var ju sååå mysigt :) vi är nära vänner än idag och våra 3åringar leker. Skulle tycka det var jättekul med gravid-fika :)

Svar på tråden Gravida i Örebro?