• becky29

Gravida i Örebro?

hej alla kära blivande mammor!Jag bor strax utanför Örebro(Hovsta) och väntar mitt första barn i Juli Skulle jättegärna lära känna andra blivande mammor, för att fricka kaffe o snacka babyprat Jag och min sambo är ganska nyinflyttad, så jag skulle gääärna vilja lära känna nytt folk här i stan! B-)

• Svar på tråden Gravida i Örebro?
  • malinr87

Oj milen hade försvunnit. Ska vara en 4 framför :p Vi bor utanföt Fellingsbro

• tildaa
    malinr87 skrev 2014-02-08 11:45:44 följande:

Oj milen hade försvunnit. Ska vara en 4 framför :p Vi bor utanföt Fellingsbro smile1.gif

Okej :)
  • malinr87

Hur mår ni alla? Jag är i v30 nu och det börjar bli tungt. Har huvudärk varje dag och eftersom jag hade havandeskapsförgiftning med dottern så blir jag extra nervös. Dock ser alla prover bra ut än så länge!

• tildaa

Jag är nu i v 12 (11+6) :) och äntligen börjar illamåendet släppa så pass att man klararav den :) trodde aldrig det skulle ge sig :)

• josve

Hej bor ett par mil från örebro men är ofta där och i kumla . så träffas gärna och fika och byter tankar ! är 21 och är gravid med första barnet, beräknad till 26 augusti.

• malinr87

Idag ska jag träffa läkaren. Jag halkade ner för vår trappa förra söndagen och slog i rumpan och ryggen. Har såå ont fortfarande

• Cenicienta
    malinr87 skrev 2014-02-12 09:47:10 följande:
    Idag ska jag träffa läkaren. Jag halkade ner för vår trappa förra söndagen och slog i rumpan och ryggen. Har såå ont fortfarande
    Åh va jobbigt! :( Hoppas det går bra hos läkaren!
  • Örebrobebisar2014

Hej Allihopa! Tänkte tipsa om en grupp på Facebook, vi nu är lite över 30 Pers i och runt örebro som väntar smått , Örebrobebisar2014. Ni är väldigt välkomna dit

• becky29
    Örebrobebisar2014 skrev 2014-02-13 06:00:29 följande:
    Hej Allihopa! Tänkte tipsa om en grupp på Facebook, vi nu är lite över 30 Pers i och runt örebro som väntar smått , Örebrobebisar2014. Ni är väldigt välkomna dit

Vad trevligt! Ska kolla direkt hoppas jag hittag gruppen jo,verkar som det är riktigt jäkla babyboom--år
Svar på tråden Gravida i Örebro?