• becky29

Gravida i Örebro?

hej alla kära blivande mammor!Jag bor strax utanför Örebro(Hovsta) och väntar mitt första barn i Juli Skulle jättegärna lära känna andra blivande mammor, för att fricka kaffe o snacka babyprat Jag och min sambo är ganska nyinflyttad, så jag skulle gääärna vilja lära känna nytt folk här i stan! B-)

• Svar på tråden Gravida i Örebro?
  • Hill01
    mikispikis90 skrev 2014-02-22 08:12:03 följande:
    Jag gjorde VUL i v 10 + 3 Fertilitetsenheten på USÖ :) det är det bästa man kan ta då man får med hela bebisen 👍
    Kan man boka in ett besök där även om man inte behövt vara där tidigare?
  • mikispikis90

Ingen aning, men jag har hört flera som har kollat sig på kvinnokliniken eller där :) säg att du är orolig eller nått sånt.

Jag var inskriven på ferten då vi gjort IVF, då trodde jag bara det var vi som gjorde VUL. Men det var det inte fick jag lära mig med tiden :)

• mariasmimmie

Hoppar in här :) jag och fästmanen väntar vårt första barn, bf beräknas till 4 juli :) kommer tidigare från Örebro men bor sen ett år snart i Arboga :) men åker flitigt till Örebro för att träffs familj och vänner :)

• Cizzi83

Hej!!! Jag är 30 år o väntar mitt första barn i oktober Vore så roligt o träffa andra gravida i Örebro. Bor just nu i centrala Örebro. Mvh Cecilia

• mikispikis90

Jag med :) när är du beräknad? Jag är beräknad 8 aug med mitt första :) är 24 år och bor i sörbyängen :)

• Ssr
    mariasmimmie skrev 2014-03-01 02:53:00 följande:
    Hoppar in här :) jag och fästmanen väntar vårt första barn, bf beräknas till 4 juli :) kommer tidigare från Örebro men bor sen ett år snart i Arboga :) men åker flitigt till Örebro för att träffs familj och vänner :)

Vi har nästan samma datum, jag har bf 3 juli :) mitt första barn också!
  • Hill01
    Cizzi83 skrev 2014-03-01 19:26:40 följande:
    Hej!!! Jag är 30 år o väntar mitt första barn i oktober Vore så roligt o träffa andra gravida i Örebro. Bor just nu i centrala Örebro. Mvh Cecilia
    Så roligt, jag oxå! När är du beräknad?
  • mariasmimmie
    Ssr skrev 2014-03-06 21:58:00 följande:

Vi har nästan samma datum, jag har bf 3 juli :) mitt första barn också!
    men vad kul :D
  • Ssr
    mariasmimmie skrev 2014-03-07 21:01:28 följande:
    men vad kul :D

Ja jätteroligt! Då kan vi följas åt! hur gammal är du? :)
Svar på tråden Gravida i Örebro?