• becky29

Gravida i Örebro?

hej alla kära blivande mammor!Jag bor strax utanför Örebro(Hovsta) och väntar mitt första barn i Juli Skulle jättegärna lära känna andra blivande mammor, för att fricka kaffe o snacka babyprat Jag och min sambo är ganska nyinflyttad, så jag skulle gääärna vilja lära känna nytt folk här i stan! B-)

• Svar på tråden Gravida i Örebro?
  • LilleE

Hej!

Hoppar med er här om det är ok!? Bor inte i Örebro än men flyttar till Adolfsberg i början av maj. Är nu i vecka 23, bf 19/6. Andra barnet.

• Ssr

Hej! Kul med en Örebrogrupp. Jag är gravid i v 21 med första barnet. Bor några mil söder om Örebro :)

• Hill01

Hej!

Har precis plusat och är beräknad i oktober om allt vill sig väl! :)
    Jag är 30år, bor i Nora men jobbar i Örebro och väntar första barnet efter ett MA i november. Hoppar nog in i fb-gruppen lite senare när jag börjar känna mig mer säker ;). Syns det förresten på ens tidslinje om man går med i gruppen?

• sunset

Hej,

vi ska få vårt första barn nu i slutet på juni och är 24 & 25 år. vi bor för tillfället i eskilstuna och har bott här ca 1,5 år innan dess bodde vi i örebro. Nu är det äntligen dags att flytta tillbaka till örebro så till sommaren så kommer vi att flytta tillbaka om allt går som det ska. saknar staden och längtar verkligen efter mina barnvagnspromenader där.
    jag studerade ju i örebro så blir inte helt nyinflyttad men det är verkligen en underbar stad att strosa omkring i.

• kon

Hej! Har smygläst lite här men nu är det dags att säga hej! Jag och min sambo väntar vårt första barn nu. Efter två mf så har jag varit lite nervös men är nu i vecka 14 och börjar slappna av lite. Ska bli kul att följas åt här och hoppas att man kanske lär känna fler blivande småbarns föräldrar :) Jag fyller 30 om ett par veckor och bf den 22/8

• Idofido84

Oj alla de där frågetecknen var inte mening! ;) Kul att hitta dig här helt random. :) Kram Ida

• Ssr

Vad roligt att det ändå är så många runt Örebro som ska få barn. Väntar alla sitt första barn? :) (Förutom de som skrivit att de har barn sedan tidigare)

• Hill01

Hej

Är det någon av er som gjorde tidigt VUL? Jag sitter och funderar på om jag ska göra det då jag har ett MA i bagaget och gärna vill veta att allt ser bra ut denna gång. Vart gjorde ni det i sådanafall?

• mikispikis90

Jag gjorde VUL i v 10 + 3 Fertilitetsenheten på USÖ :) det är det bästa man kan ta då man får med hela bebisen ð??

Svar på tråden Gravida i Örebro?