Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-15 19:59:52 följande:
Om du orkade läsa igenom tråden som man brukar göra när man ramlar in i en forumtråd hade du sett varför jag tycker som jag gör. Men för att vara tjatig kan jag berätta detta för dig igen;
DETTA GÄLLER NATURLIGTVIS INTE ALLA FÖRÄLDRAR MEN MÅNGA.
Byter bajsblöjor i restaurangen på bebisar när människor sitter brevid och äter, kastar in blöjor i hissen i lghs hus, stäler ut soppåsar med blöjor i i trapphuset så det stinker, låter barn springa runt hur som helst och blir irriterade när man säger till för att man inte uppskattar att bli skriken i örat eller att en unge drar i ens kläder, låter barn stå med sina snoriga händer i lösgodis och bara ta, kör på folk med barnvagnar (de går väl att styra barnvagnar också och inte bara köra rakt fram och köra på folk?), föräldrar som ber ANDRA att gå av bussen för att de skall på en full buss (vem ber någon gå av som var där först?) några exempel av vad jag stöter på i min vardag.
Sen vet jag att det finns toppen föräldrar också.
Okej. Jag brukar inte läsa hela tråden alla ggr när ja ramlar in. Utan läser vara de första du skrivit. Ursekta.
Okej. Ja jag är sj småbarns förälder och stör mug många ggr sj på hur vissa andra föräkdrar har otroligt dålig koll på sina ungar och låter dom göra vad som.
Inte lät alla ggr att vara förälder. Men man måste lära sina barn vad som är rätt och fel, oavsätt hur jobbigt de är. Annars ska man inte ha barn.