• Anonym (hatar barn)

jag hatar barn.

Jag är en tjej och jag hatar barn. Jag avskyr dem och avskyr tanken på att folk antar att jag måste skaffa ett eget. 
    Varför måste man som tjej vilja ha barn? Varför blir man ifrågasatt varje gång man nämner att man inte vill ha barn och att man inte tycker om barn? 
    Jag frågar ju inte alla som föder barn varför de vill spruta ut ungar till höger och vänster. 

+ att barnföräldrar är det äckligaste jag vet, man tappr tydligen allt när man blir barnförälder. blä. 

• Svar på tråden jag hatar barn.
  • Modernmom

En som hatar barn och det första man gör är att bli medlem på familjeliv... Njae, jag vet inte jag.

• Dixie
    Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-06 20:33:30 följande:
    Jag är en tjej och jag hatar barn. Jag avskyr dem och avskyr tanken på att folk antar att jag måste skaffa ett eget.  Varför måste man som tjej vilja ha barn? Varför blir man ifrågasatt varje gång man nämner att man inte vill ha barn och att man inte tycker om barn?  Jag frågar ju inte alla som föder barn varför de vill spruta ut ungar till höger och vänster.  + att barnföräldrar är det äckligaste jag vet, man tappr tydligen allt när man blir barnförälder. blä. 

Då låter du väl bli att skaffa barn - svårare än så är det inte.....
  • Meebo
    Modernmom skrev 2014-02-06 21:34:01 följande:
    En som hatar barn och det första man gör är att bli medlem på familjeliv... Njae, jag vet inte jag.
    Familjeliv behöver inte innefatta barn vet du väl?
  • Dixie
    Modernmom skrev 2014-02-06 21:34:01 följande:

Ja, det känns ju konstigt, vad kan man ha för utbyte av FL.......
  • Isbit

Vadå barnföräldar? Finns det nån annan sort oxå då eller?

• Anonym (well)

Det brukar kunna vara så att folk som inte gillar barn generellt sätt ändå älskar sina egna barn. Det är inte alltid så men har sett flera sådana fall.

• Sthlm27

Även dina kära föräldrar har en gång varit "äckliga-barn-föräldrar" ... Fast de kanske kände som du...? Fick du för lite kärlek som barn?

• Anonym (Jag)

Hahaha, jag tycker att det är rätt kul att starta en tråd där man kort konstaterar att man hatar barn och föräldrar. Ok, då vet vi att Random anonym tjej hatar barn och föräldrar. Tack för info! Skrattande

• Anonym (hatar barn)
    Sthlm27 skrev 2014-02-07 01:06:11 följande:
    Även dina kära föräldrar har en gång varit "äckliga-barn-föräldrar" ... Fast de kanske kände som du...? Fick du för lite kärlek som barn?
    Under de två år mina föräldrar levde fick jag förmodligen mycket kärlek, men du vet, alla som förtjänar att leva får inte det eftersom det finns rattfyllon på vägarna. Fler frågor på det?

Och jag hoppas inte att du har barn :) 
  • Isbit
    Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-07 16:48:12 följande:
    Under de två år mina föräldrar levde fick jag förmodligen mycket kärlek, men du vet, alla som förtjänar att leva får inte det eftersom det finns rattfyllon på vägarna. Fler frågor på det?

Och jag hoppas inte att du har barn :) 

TS: Vad är barnföräldrar?

Det heter väl kort o gott föräldrar eller??

Svar på tråden jag hatar barn.