• Anonym (hatar barn)

jag hatar barn.

Jag är en tjej och jag hatar barn. Jag avskyr dem och avskyr tanken på att folk antar att jag måste skaffa ett eget. 
    Varför måste man som tjej vilja ha barn? Varför blir man ifrågasatt varje gång man nämner att man inte vill ha barn och att man inte tycker om barn? 
    Jag frågar ju inte alla som föder barn varför de vill spruta ut ungar till höger och vänster. 

+ att barnföräldrar är det äckligaste jag vet, man tappr tydligen allt när man blir barnförälder. blä. 

• Svar på tråden jag hatar barn.
  • Anonym (hatar barn)
    Anonym (jag med) skrev 2014-02-07 17:15:58 följande:

Ja, som kvinna måste man älska graviditetskrämpor och förlossningssmärta och ha barn som sitt stora intresse, annars är man ett monster.
    Precis, älskar man inte barn är det tur för världen att man inte sprider sina hemska gener vidare. Ja ush för oss alla. Men att säga "Jag HATAR katter" ÄR HELT OK. Då är du inget monster, utan klassas som "ej-djurvän" eller i bästa fall "ingen kattmänniska men älskar hundar". Wääähwääh 

Men snoriga små köttklumpar som skriker och stökar ska älskas av alla.
  • Anonym (förstår)

Jag är ärligt talat inte överraskad eller tar illa upp över att tjejer som inte vill ha barn tillslut blir så less över reaktionerna man brukar få att de utvecklar lite hat och aggressivt språkbruk mot barnskaffande. Annars verkar folk tro att man inte menar allvar och kommer över det. Synd att det ofta blir så. Jag som är lite äldre och fortfarande inte vill ha barn har lyckats komma över den fasen och tycker bra om andra människors barn för det mesta, speciellt när jag tänker på att de inte är mina.

• Anonym (vill inte heller)

Jag är 38 år och vill inte heller ha barn. Jag ser inte det positiva i att ha barn utan det är enligt mig bara besvär och bekymmer. Jag vill ha tid att göra vad jag vill, jag vill ha lugn och ro och tid med min partner. Så inga barn här heller!

• Anonym (jag med)
    Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-07 17:11:50 följande:
    Exakt, de är överallt. Man får aldrig någon lugn och ro. Ett exempel som får mig att spy på föräldrar; EN restaurang och förbjuda barn (vilket man förstår för de finns 500 andra restauranger att gå på med barn) men då blir det ett jävla liv på alla mammor och pappor som MÅSTE GÅ TILL DEN RESTAURANGEN OCH DET ÄR OHUMANT ATT FÖRBJUDA BARN och alla jätte upprörda mammor går ut och gråter i tidningen om denna elaka krögare som förstörde deras liv. Eller låta ungarna stå och snora över lösgodiset med sina baciller på händerna och äta och plocka och föräldrarna bryr sig inte. Jag vill inte bli sjuk för att mammor och pappor inte orkar uppfostra sina barn. 

Om föräldrar hade uppfostrat barnen bättre och inte envisats med att släpa med dem överallt där de stör hade det inte varit något problem, men föräldrarna skiter i att säga till dem när de gapar och springer omkring för "baarn måste få vara baarn" (konstigt nog säger samma människor också "man får inte tycka illa om barn, för alla barn är olika"), eller "det är så jobbigt att bara förälder" . Vad fan skaffade ni barn för då, om det är så jobbigt att ta ansvar för dem?
  • Anonym (Samma)

Håller med TS till 100 %

Ungar är totalt meningslösa, skrikiga, krävande, Korkade och tror att allt handlar om dom. ..

Och ni som är föräldrar tror att alla ska älska era kids...

ni är sen sura för ni är trötta och ungarna får härja fritt på restauranger för ni har minsann rätt att gå ut och äta på restaurang...

Ni Vabbar och Ska bara ha Och ha hela tiden ...

Ni går up 20-30 kilo osså har ni skitit ut en Unge på 3-4kg...

Sen kan ni inte uppfostra era Ungar utan dom ska bara ska respekteras.

Och shit om man säger till den lille skiten som precis var otrevlig ..

Om ni nu tvunget Ska ha ungar UPPFOSTRA dom för fan!

och nej jag ska inte aula av mig men det är många av er som inte heller borde gjort det.

• Anonym (Samma)
    Anonym (jag med) skrev 2014-02-07 17:32:44 följande:
    Om föräldrar hade uppfostrat barnen bättre och inte envisats med att släpa med dem överallt där de stör hade det inte varit något problem, men föräldrarna skiter i att säga till dem när de gapar och springer omkring för "baarn måste få vara baarn" (konstigt nog säger samma människor också "man får inte tycka illa om barn, för alla barn är olika"), eller "det är så jobbigt att bara förälder" . Vad fan skaffade ni barn för då, om det är så jobbigt att ta ansvar för dem?

Men eller hur så trött på det

Dom har själv valt och förstöra sina liv..
  • Anonym (jag med)
    Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-07 17:20:13 följande:
    Precis, älskar man inte barn är det tur för världen att man inte sprider sina hemska gener vidare. Ja ush för oss alla. Men att säga "Jag HATAR katter" ÄR HELT OK. Då är du inget monster, utan klassas som "ej-djurvän" eller i bästa fall "ingen kattmänniska men älskar hundar". Wääähwääh  Men snoriga små köttklumpar som skriker och stökar ska älskas av alla.

Ja, och det är ok att säga att man vill döda katter som kissar i ens trädgård, men har man lust att smälla till den där äckliga treåringen som skriker i högan sky på tåget, då jävlar är man en psykopat som inte borde få leva.
  • Isbit

Om ungar är så världelösa anonym(samma) då slutar världen finnas och DU skulle inte finnas hellrr för en gång i tiden för inte så länge sen skulle jag gissaföt du var ju en av dom

• Nova Starlight

Jag har 7 barn men jag har aldrig sagt att alla borde skaffa barn för det, Det är upp till var och en. Du som inte har några har förväntningar att skaffa av andra och jag som har många får skit för det. Men gör som jag. Skit i vad andra tycker!

Svar på tråden jag hatar barn.