• Jamku

Varför hatar folk MP?

För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?

Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Solidaritet
    Tom Araya skrev 2015-05-22 15:08:01 följande:
    Solidaritet skrev 2015-05-22 14:53:58 följande:
    Du har heller inte presenterat några vetenskapliga studier för dina påståenden.
    Jag ifrågasätter om man överhuvudtaget ska diskutera miljöpolitik om man inte är det minsta insatt i detta.
    Anton Chigurh skrev 2015-05-22 15:46:35 följande:
    Va i helvete är det för ton, Soli !!!

"Häva ur sig"  Det enda Tom gjorde var att han la fram ett antal punkter med fakta angående Sveriges elproduktion/elförsörjning. 

Lite skärpning, om jag får be......
    Skaffa ett rum. 

• Tom Araya
    Solidaritet skrev 2015-05-22 16:01:02 följande:
    Jag förväntar mig att vetenskapliga fakta presenteras där vetenskapliga fakta åberopas som grund. 

Det är väldigt enkelt faktiskt. 
    Jag har annat för mig än att presentera fakta för folk som redan har den.
    Du får redogöra för vilken du saknar och därmed ifrågasätter.

Ska jag tolka dina inlägg som att du är helt ovetande om allt jag skriver om så kan vi avsluta diskussionen och så kan du återkomma när du har läst på lite...
  • Solidaritet
    Tom Araya skrev 2015-05-22 16:35:26 följande:
    Jag har annat för mig än att presentera fakta för folk som redan har den.
    Du får redogöra för vilken du saknar och därmed ifrågasätter.

Ska jag tolka dina inlägg som att du är helt ovetande om allt jag skriver om så kan vi avsluta diskussionen och så kan du återkomma när du har läst på lite...
    Det var för det första inte dig jag diskuterade med, och följdaktligen inte dig jag bett om fakta. Det är påståendet om att Miljöpartiet använder sig av pseudovetenskap jag ifrågasatt. Det var anton chihuahua som påstod det. 

Det står dig fritt att avsluta diskussionen när du vill. Inte mig emot. 
  • Anton Chigurh
    Solidaritet skrev 2015-05-22 17:09:26 följande:
    Det var för det första inte dig jag diskuterade med, och följdaktligen inte dig jag bett om fakta. Det är påståendet om att Miljöpartiet använder sig av pseudovetenskap jag ifrågasatt. Det var anton chihuahua som påstod det. 

Å där kom påhoppen !!!

Oväntat.

Lågt. 

Dåligt.

Du förlorar, Soli.

Som vanligt.chzygrin
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Solidaritet
    Anton Chigurh skrev 2015-05-22 17:17:10 följande:
    Å där kom påhoppen !!!

Oväntat.

Lågt. 

Dåligt.

Du förlorar, Soli.

Som vanligt.chzygrin
    Vilket påhopp?
    Och under vilket alias brukar du dyka upp de andra gångerna?
  • Anton Chigurh
    Solidaritet skrev 2015-05-22 17:21:08 följande:
    Vilket påhopp?
    Och under vilket alias brukar du dyka upp de andra gångerna?
    Nu börjar du bli patetisk. På riktigt.
  • Tom Araya
    Solidaritet skrev 2015-05-22 17:09:26 följande:

...och jag har frågat dig vilken fakta du saknar för att förstå att det mp sysslar med är pseudovetenskap och la upp ett flertal exempel att plocka ur. Anton har antagit det som svar på dina aktuella frågor till honom, så nu väntar vi bara på dina svar...
  • Anton Chigurh
    Tom Araya skrev 2015-05-22 17:29:49 följande:
    ...och jag har frågat dig vilken fakta du saknar för att förstå att det mp sysslar med är pseudovetenskap och la upp ett flertal exempel att plocka ur. Anton har antagit det som svar på dina aktuella frågor till honom,

så nu väntar vi bara på dina svar...
    Exakt Tom2thumbsup.gif men nu är Soli svarslös, så dom kom påhoppen lika säkert som AMEN i kyrkan. 
  • Rataxes
    Sist jag tittade efter gjorde miljöpartiet anspråk på att vara ett politiskt parti i regeringsställning. Därmed har man makten att ändra på lagar och regler. Måhända jag är bristfälligt underrättad om de senaste tidenderna från det hållet och man nu har fullbordat övergången till trossamfund....
    Svarar sällan anonyma, definitivt inte anonymt vänsterslödder.
  • Jue

För att de kommer med orimliga lösningar på saker och ting, ger inget intryck av koll på läget

Svar på tråden Varför hatar folk MP?