• Jamku

Varför hatar folk MP?

För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?

Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • FDFMGA

Hm, jag ger upp. Måste vara utsatt för en konspiration av minst samma omfattning som den våra vänner från skrikhögern och SD anar när de resonerar om det islamistiska maktövertagandet i SverigeTomte

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • kvarnfot
    FDFMGA skrev 2017-03-30 10:17:59 följande:

Hm, jag ger upp. Måste vara utsatt för en konspiration av minst samma omfattning som den våra vänner från skrikhögern och SD anar när de resonerar om det islamistiska maktövertagandet i SverigeTomte

Skoj att se dina desperata försök att försvara ett parti fult med foliehattar....
  • FDFMGA
    kvarnfot skrev 2017-03-30 10:35:21 följande:
    Skoj att se dina desperata försök att försvara ett parti fult med foliehattar....
    Ja, det finns en del inte helt verklighetsorienterade personer inom MP.

Men allt är relativt. Och relativt skrikhögeraktivister och SD-krigare framstår miljöpartister som oerhört välorienterade.

Följ gärna några av Flashs länkar till skrikhögeraktiviteter. Jag ska se om jag hittar den där hen länkar till ett helt gäng aktivister som diskuterar kring en gammal artikel och där ingen av dem har förständ att datera den. En av aktivisterna tycker sig känna igen artikeln och frågar sig om den kan vara skriven två gångerSkrattande

Skrikhögern är verkligen en tankesmedja som uppmuntrar tankeslöhet och konspirationsteorier.

Återkommer med länk till skrikhögeraktiviteten senare.
  • Flash Gordon

Miljöpartist i Malmö leder moské som ställer sig lojal med islamisterna i Turkiska AKP. De som spionerar och trakasserar andra turkar i Sverige.

https://twitter.com/niklasorrenius/status/848047432525074432

http://www.dn.se/nyheter/sverige/erdogans-kampanj-sprider-radsla-bland-turksvenskar/

https://www.mp.se/om/havva-karanlik-aydin

Politikern ifråga var tidigare socialdemokrat men lämnade s då islamisten Omar Mustafa tvingades bort från S-styrelsen pga negativ medial uppmärksamhet.

• K Markatta

Förtroendet för MP fortsätter sjunka. I senaste Förtroendebarometern ligger de nu på sista plats bland riksdagspartierna:

medieakademien.se/wp-content/uploads/2017/04/1536745-Fo%CC%88rtroendebarometern-2017.pdf

Förtroendet rasar också för public service, även om SR och SVT trots detta ännu har förhållandevis bra siffror. Undersökningen var dock gjord innan den senaste skandalen där SVT attackerade en visselblåsare inom vården.

• FDFMGA
    Kung Markatta skrev 2017-04-09 23:33:25 följande:
    Miljöpartist uttalar sig:

twitter.com/FredrikFrangeur/status/8511375832...
    Hm, undrar vad han tycker om att Stefan Löfven kallade det för terrordåd tidigare än Agenda.

Nåja, det finns stolpskott i alla partier och det här tycks vara ett pretentiöst stolpskott.
Svar på tråden Varför hatar folk MP?