Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hej, här kommer en till! BF 9 november, plussade idag :) Andra barnet, har en kille på 22 månader här hemma. Har mensvärk men är väldigt lugn och glad i humöret (än så länge.. :P) :)
Jag hoppas verkligen att jag får gå övertiden och födda den 3/11 på min födelsedag :) vore den bästa presenten man någonsin kan få
Zolie inte januari men februari ;)
Mins symptom är nu Svullen mage, metallsmak, ömma bröst och mensvärk som kommer och går.
Ibland kan jag bli jättefrysen som sen snabbt går över.
Min kille vill att vi väntar med att berätta för nån och jag spricker snart och vill berätta!! :)
Hej alla, hoppar in här o hälsar grattis till alla plussare :) Själv plussade jag i torsdag :D
Väntar mitt 5 e barn :)

Är det någon här i tråden som redan har ett november- eller decemberbarn som vill berätta hur ni upplevde att få barn i dessa mörka månader?
Jag har ett novemberbarn och jag kan tycka att fördelen är att man kan gå ut på dan och få lite solljus om man har tur. Vi har ganska tätt mellan våra första så när jag fick mitt novemberbarn var maken hemma med vårt första så vi var hemma tillsammans till slutet av januari. Jag har inget minne av att jag upplevde det som jobbigare att få ett novemberbarn än julibarn. Det blir nog värre när de blir 15 år och måste vänta på att få köra moppe och dylikt...
Jag funderar mest på RS-virus och typ amma i snorkalla vintern, första barnet är född i maj så det var aldrig nåt problem sist... Men man får väl vara mer försiktig bara med offentliga ställen?
Vill också berätta för några nära vänner, men det får smälta lite till hemma först, hehe. Hur har ni tänkt berätta för folk? :)