Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Första barnet jag väntar nu och redan i v 14 misstänkte jag att det var sparkar och har kännt igen dom sedan dess och nu är det rätt bra fart i magen vissa dagar :) v 23+6 idag :)
Känns som den har gympa eller nått, sparkar och sträcker ut händerna sammtidigt :)
Jag kände första i v17-18 tror jag. Har gått in i v23 och har en ninja i magen nu :D
är i v 24 nu och det kan komma riktigt hårda sparkar ibland. det är nog en boxare därinne haha.
hade önskat att dom hade kunnat se könet på RUL men hade inte räknat med att dom säger. verkar inte som om dom gör det här nere även fast dom ska om man frågar
Hur mår alla? Själv var jag hos barnmorskan idag och mätte magen och lyssna hjärtljud. Jättehäftigt! Hade sf-mått på 22, vad har ni?
Hur mår alla? Själv var jag hos barnmorskan idag och mätte magen och lyssna hjärtljud. Jättehäftigt! Hade sf-mått på 22, vad har ni?
Jag ligger på sf24 å går in i vecka 27 i morrn :)
Hejsan! Får man hoppa in här?
Jag är en 24 årig tjej som bor i Falun. Är tillsammans med min fästman Tobias och vi har sedan tidigare en son på 3 år. Just nu är jag gravid med en lillasyster som är beräknad till den 3 nov. Är i vecka 28. 
Var hos BM i början av augusti nu och då låg måttet på 24. Hjärtljuden är verkligen något speciellt att höra
Hej!
Vill någon lägga till mig? Blir bara rörigt m paddan...
M39, 40 år BF 29 nov. Torsby.
Mjölkchoklad, BF 2 November, Skåne
Eljesa, BF 3 November, Växjö
Visa, 35 år, BF 9 november, Värmland
Rosalack, BF 11 November, Strängnäs
Betty BF 9 November , Tollarp, Skåne
EmmaEngström, 24år BF 12 November, Ystad Skåne
Littlemisstrouble BF 12 november, Småland
Kaye, BF 13 november, Bohuslän
Rosarosen, BF 13 November, Stockholm
Petite87, BF 15 November, Luleå
Annapanna BF 15 november, Stockholm
Carolinals, BF 16 November ca, Stockholm
Johanniee 23 år, BF 16 November, Linköping
kristin10, BF 17 November, Finland
Nadde, BF 18 November, Skövde
Kittten 22 år, BF 18 November, Haninge, Stockholm
Lmillan 26år, BF 20 november, Stockholm
Elan90, BF 21 November, Umeå
EmiliaGK, BF 23 november, Alvesta (Småland)
Frökenfräken82, BF 22 November, Växjö
Linda1981, BF November, Stockholm
Finder, 24 år, BF 23 November, Skellefteå
Vela12 33 år, BF 23 November, Norrköping
EnglaAlvaTredje, BF 24 November, Ludvika (Dalarna)
Thea O Tvåan BF 26 November Skåne
Tina80, 33 år, BF 27 November, Smedjebacken
Mimmzan, BF 27 november, Avesta, dalarna
Eemmacf, 20 år, BF 27 november, Östersund
samantha80, BF 28 November, Axelvold, Skåne
M39, 40 år BF 29 nov. Torsby.