Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Jättebra! Så kul, höll på nästan en timme så det var mycket valuta för pengarna. (Nu är det ju iofs Grattis men) fick massa fina bilder, och vi ska få en till synes frisk pojke. Dock går jag snart in i v.21 så han är ingen november pojk längre. Utan beräknad till fn dagen 24/10
men inkluderar man "övertid" så kan det ju säkert bli november iaf!
Vart har ni köpt jeansen??
Hej alla som väntar Novemberbarn :) Äntligen hittat en tråd för oss. Jag är beräknad 27November . Så gick in i vecka 16 idag :) Första barn men har väldigt stor mage redan :). Någon som bor nära Eller i Göteborg ? / Madde
Hej! Hittade in i den här träden nu, hoppas att jag får vara med :) Jag har bf den 16/11 och vi fick se en liten frisk pigg bebis i v 13 på kub. Nu är det två veckor (drygt) kvar till kub och jag längtar så!!
Jag har förresten precis samma mammabyxor från hm. Blev också helt kär när jag fick på mig dom i provhytten. Kommer aldrig vilja ha några andra byxor ;)
Hej! Jag är gärna med här. Har BF 13 november och bor i Sthlm :)

Mammabyxor blev jag tvungen att köpa i v. 12 . Ultraljud imorgon, så jag hoppas att allt är bra med bebis! Jag har mått prima i 18 veckor i alla fall
Förutom den vanliga migränen (som jag har lidit av i några år) samt periodvis ont i bäcken+ländrygg.