Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Första mammabyxorna, sååååå sköna ????
Har ni andra börjat använda mammakläder? 
Då mina uniformsbyxor inte går att knäppa längre så köpte jag mig ett par mammabyxor att ha på jobbet...helt underbart sköna!
Så köpte mig även ett par jeans till att ha privat nu...inget som spänner och har sig, perfekt!
Sen jag blev gravid har jag bara gått ner i vikt.. Ser typ ut som ett benrangel förutom lite mage och brösten .. Är i vecka 17 och undrar när jag ska få tillbaka aptiten!
Är lite rädd för mig mage, har gått upp 8 kg och är i v. 18+3 nu.
Mammabyxor blev jag tvungen att köpa i v. 12 . Ultraljud imorgon, så jag hoppas att allt är bra med bebis! Jag har mått prima i 18 veckor i alla fall
Förutom den vanliga migränen (som jag har lidit av i några år) samt periodvis ont i bäcken+ländrygg.

Vilka härliga magar ni alla har börjat få . Är själv i vecka 16+4 med andra barnet och känner mig bara tjock .
Första mammabyxorna, sååååå sköna ????
Har ni andra börjat använda mammakläder? 
Jag köpte mina första mammabyxor för ca 4 veckor sedan och det är nog det bästa jeansköp jag någonsin gjort.
Underbart sköna! :D
Har gått upp 4,5 kg men känns som många fler kilon.
Jag har hög mage och ingen direkt kula utan ser bara tjock ut (i mina ögon)
men den är hård nu iaf :P

Hyr gick Ultraljudet?