• Anonym (Trångmurran)

Jag är så trång!!

Jag är en väldigt kåt person, väldigt sexuell av mig och har alltid varit. Har haft ganska mycket sex med många olika killar/män. Aldrig i fyllan för ett "ONS" men bara allmänt knullat mycket för att jag älskar sex.

Men jag är att jag är så jävla trång! Om jag ska få in en kuk modell större så måste jag "värma upp" jätte länge för att bli lite mer öppen. Tycker ju att jag borde vara mer töjd eftersom jag haft så mycket sex? Vill ju givetvis INTE bli slapp men det är ju konstigt? Har tillomed sträckt ut "strängen" så mycket på en killes penis att den sprack för att jag är så trång, nu var ju de kanske 7 år sen men jag är lika trång ännu.

Nån annan som är kroniskt trånga? Hehe

• Svar på tråden Jag är så trång!!
  • Bellamio

Vad vill du med tråden egentligen ? Kör upp en melon och gå runder med den i några timmar då? Så slipper du vara " trång"!

• Anonym (Trångmurran)
    Bellamio skrev 2014-02-21 21:12:17 följande:
    Vad vill du med tråden egentligen ? Kör upp en melon och gå runder med den i några timmar då? Så slipper du vara " trång"!

Undrar väl mest hur det är möjligt :) din citron!
  • sch32

För mycket fritid? Starta en tråd om något som 80% av den kvinnliga befolkningen får höra under samlag låter rätt korkat. Kanske dags att börja förändra världen? Börja knyppla...

• Anonym (Trångmurran)
    sch32 skrev 2014-02-21 21:27:36 följande:
    För mycket fritid? Starta en tråd om något som 80% av den kvinnliga befolkningen får höra under samlag låter rätt korkat. Kanske dags att börja förändra världen? Börja knyppla...

Slapp och avundsjuk?
  • sch32
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 21:55:58 följande:
    Men varför gör jag det? Är ju inte det jag vill ha sagt med tråden så varför ska jag skriva de? Ja jag är en kvinna och jag tänker inte alls sluta fladdra med mitt underliv. Är det provocerande att jag är trång eller vad?

Men lägg av, vad vill du åstadkomma? Du är knappast kowalczyk på skidor...så hitta på något annat, en tight fitta gör dig inte genuin gumman.
  • Anonym (Trångmurran)
    sch32 skrev 2014-02-21 22:14:47 följande:
    Men lägg av, vad vill du åstadkomma? Du är knappast kowalczyk på skidor...så hitta på något annat, en tight fitta gör dig inte genuin gumman.

Du verkar ju inte passa in i frågan, så varför skriver du här ? Att en "tight fitta" inte gör mig genuin vet jag nog, givetvis finns det andra som är trånga även om dom haft mycket sex. Varför jag skriver här anonymt är för att jag inte vill prata om det med folk öga mot öga eftersom jag tycker det är genant. Men att du tror att jag tror att en trång fitta gör mig unik så säger det mer om dig än om mig GUMMAN. Puss
  • sch32
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 22:23:22 följande:
    Du verkar ju inte passa in i frågan, så varför skriver du här ? Att en "tight fitta" inte gör mig genuin vet jag nog, givetvis finns det andra som är trånga även om dom haft mycket sex. Varför jag skriver här anonymt är för att jag inte vill prata om det med folk öga mot öga eftersom jag tycker det är genant. Men att du tror att jag tror att en trång fitta gör mig unik så säger det mer om dig än om mig GUMMAN. Puss

Säger bara att Wake up and smell the coffe, det har var och varannan. Överlev den verkligheten och gör något bättre av din fritid än att skapa pinsamma trådstarter.
  • Anonym (Trångmurran)
    sch32 skrev 2014-02-21 22:32:09 följande:
    Säger bara att Wake up and smell the coffe, det har var och varannan. Överlev den verkligheten och gör något bättre av din fritid än att skapa pinsamma trådstarter.

Vad gör du av din fritid ? Påpekar att folk startar pinsamma trådar ? Det är ju imponerande om nått *applåder*. Nog överlever jag verkligheten alltid, detta är inget som tynger mig det minsta. Den startades av nyfikenhet. Men det var ju roligt att trådpolisen vela skriva nånting i min tråd iallafall :)
Svar på tråden Jag är så trång!!