• Anonym (Trångmurran)

Jag är så trång!!

Jag är en väldigt kåt person, väldigt sexuell av mig och har alltid varit. Har haft ganska mycket sex med många olika killar/män. Aldrig i fyllan för ett "ONS" men bara allmänt knullat mycket för att jag älskar sex.

Men jag är att jag är så jävla trång! Om jag ska få in en kuk modell större så måste jag "värma upp" jätte länge för att bli lite mer öppen. Tycker ju att jag borde vara mer töjd eftersom jag haft så mycket sex? Vill ju givetvis INTE bli slapp men det är ju konstigt? Har tillomed sträckt ut "strängen" så mycket på en killes penis att den sprack för att jag är så trång, nu var ju de kanske 7 år sen men jag är lika trång ännu.

Nån annan som är kroniskt trånga? Hehe

• Svar på tråden Jag är så trång!!
  • Anonym (normal)
    Anonym (sexisnice) skrev 2014-02-22 01:25:59 följande:
    Tålamod och smekningar ,samt än flink tunga det gör susen. :)

Det vill ju jag också ha, även fast det går att komma in så att säga....
  • Anonym (Trångmurran)
    Anonym (normal) skrev 2014-02-22 10:12:52 följande:
    Det vill ju jag också ha, även fast det går att komma in så att säga....

Det vill dom flesta kvinnor och män.
    Anonym (Fia) skrev 2014-02-22 04:22:57 följande:
    Vilken massa djävla svammel helt enkelt.  Jag är trång "på riktigt" och det har ungefär inget som helst samband med tränade PC-muskler.  FInns ingenting som helst positivt med att vara så trång som jag är, förutom om jag skulle få för mig att ha sex med någon med en riktigt pytteliten penis kanske? Kan väl berätta vad som händer när jag försöker ha sex med min nuvarande partner som är något grövre än medel. (nä det spelar ingen roll om jag är snorkåt och "uppvärmt" i timtal och adderat en extra flaska glidmedel) Han är 14 runt om i grovlek och jag får inse det är mitt absoluta maximum. I vilket fall som helst så innebär det varje gång i början smärta och viss mängd blod för att han över huvudtaget ska komma in (nej det är inte torrt, det är bara så in i helvete trångt och oflexibelt) det behövs även att han lägger på ordentligt med tryck för att det överhuvud taget ska gå (ja han är stenhård, det är inte heller problemet). Sedan efter första inträngandet så försvinner i alla fall den direkta smärtan efter en stund, men inte problemen för honom - det är nämligen så att jag som sagt är trång "på riktigt" det är inga tränade muskler, inget knipande etc. det innebär att han faktiskt inte riktigt får plats så de inre delarna trycker hårt om och utåt - så so fort det inte fortfarande aktivt pressas inåt så "skjuts" han ut igen, inget ligga och mysa lite stilla inte där.  Efteråt är vi båda rejält ömma av för mycket tryck - så det går inte att ha penetrerande samlag särskilt ofta.  Ja just det jag glömde nämna att mer än ca 13 cm går inte att få in i de mer djupa ställningarna utan det bottnar redan där. Så nej han kan aldrig någonsin få in hela.  Låter underbart va? önskar inte alla sig en riiiiiiiiiiktigt trång liten fitta? Skulle ge bra mycket för om jag kunde få den att bli normalstor, tack.  Huruvida jag någonsin kan föda barn vaginalt utan att helt gå sönder tvivlar jag på, men vem vet det som gör man drabbas av foglossning kanske har rent magiskt bra effekt på mina vävnader där nere.... men tvivlar på det.  (kan hälsa från mannen att han aldrig träffat någon som han upplevt som "slapp" och jag är inte den enda som varit nästan så trång - och endast träffat 1 som det gick att få in hela på längden. Vad för kvinnor de som hävdar sig vara välutrustade och samtidigt att aaaaaaaaaaaallaaa kvinnor minsann klarat av hela och en del känns ändå "slapp" träffat undrar jag över.... eller är det användande av den sorts måttband de som anger storlek på FB och FL verkar använda som anger storleken? det där det verkar vara bra mycket kortare centimetrar på? ^^) Och än en gång då det finns alltför många idioter som tror det har att göra med om "mannen kan sin sak" - nej jag är inte töjbar till mer än så oavsett vad en sådan idiot hittar på. Inte så att man inte försökt alla sätt att tänja. Faktiskt spelar mannen (förutom storleken och formen och hårdheten på själva organet då) väldigt väldigt liten roll på hur mycket jag "klarar" - under förutsättning att det är någon jag tänder på, men det är väl lite för självklart? Däremot bör alla träna sina PC-muskler, även jag. Men det av skäl som har rätt lite med sex att göra och mer med inkontinens senare på äldre dar att göra.... Det kan göra sexet skönare då samma muskler är involverade i orgasmen även, men av att göra det får man aldrig någonsin ett "trånghetsproblem" - muskler man kan medvetet träna kan man naturligtvis också låta bli att spänna för att vara mindre "trång". Det har alltså ingen koppling alls med trånghet som behöver mycket uppvärmning och som kan vara problem. 

Det är alltså stor skillnad på att vara trång och trång. Men så jobbigt att ha det som du. Tappar du inte ditt sexdriv?
  • mike2
    Fairy Dance skrev 2014-02-21 23:24:08 följande:

Ja. Om det verkligen vore ett problem skulle det nog snarare bli så.
    Inte alls. Har själv varit med om det.
  • mike2
    sch32 skrev 2014-02-21 23:42:47 följande:

Skriv en roman,
    Jobbigt att läsa?
  • SweTom

Var glad för din trånga mus! Så många kvinnor är för stora o slappa i stället! Jag älskar att känna när det nyper om pålen! PS! Jag har inte särkilt liten --- ! Tvärt om!

• SweTom

Förlåt! Jag hade inte läst hela inlägget! Så klart det måste vara jobbigt att få ont på riktigt????

Det var inte min mening att misstolka dig!

Men rent generellt är det ju skönare för de flesta killar när det är trångt än när det känns som en hink vatten!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Andreas)

Jag är en kåt person som dig fast jag är kille och vill knulla nån kvinna (oavsett om ålder) minst gånger per dag och slicka hennes fitta minst 1 timme per dag. Jag förslår dig att börja prova runka med en smal gurka och fortsätt mot upp till den tjockaste gurkan. Det hjälper, jag lovar dig. Annars jag kan komma och lösa det åt dig med min kuk (17 cm)och min tung. Jag är från Asien och är en varm och kåt kille faktiskt och älskar svenska kvinnor. Du få fråga mig om du har mer fundering.

• Anonym (Andreas)

Jag är en kåt person som dig fast jag är kille och vill knulla nån kvinna (oavsett om ålder) minst gånger per dag och slicka hennes fitta minst 1 timme per dag. Jag förslår dig att börja prova runka med en smal gurka och fortsätt mot upp till den tjockaste gurkan. Det hjälper, jag lovar dig. Annars jag kan komma och lösa det åt dig med min kuk (17 cm)och min tung. Jag är från Asien och är en varm och kåt kille faktiskt och älskar svenska kvinnor. Du få fråga mig om du har mer fundering.

• MrFlex
    Anonym (Andreas) skrev 2020-03-17 13:35:09 följande:

Skönt med riktiga kvalitetstips och dessutom erbjudande om hjälp med din kuk. Vilken gentleman!

Är det vanligt förekommande för dig att du vill knulla med en totalt främmande tjej, som kan se ut hur som helst, vara precis hur knäpp som helst (no offence ts), bara för att hon skriver några rader om sin fitta på internet?
  • Shoutingsilence

Trist med alla menlösa kommentarer från män så här kommer mina två cent.
    Själv är jag man och lite över medel. Legat en del.

Träffat på några kvinnor som definitivt har varit alldeles för trånga för mig.
    Dom har varit både av den runda, medelviktiga och pinnsmala modellen, unga eller lite till åren. Några har fött barn också så det måste inte vara avgörande, även om just barnafödande ofta brukar öppna upp en del, men uppenbarligen inte för alla, fantastiskt egentligen att det går tillbaks till trångt efter det.

Trångt är ju just inte skönt för någon inblandad enligt mig, kan definitivt göra ont på oss män också, skavsår och blod på det så ser jag just ingen fördel.
    Lagom är bäst, följt av modell större, alltid hittar man nån ställning som det funkar för att komma i ändå.

Ett större problem är ju hur grund man är, och jag har förstått att det kan göra rejält ont på kvinnor när man slår i botten. Här är faktiskt min erfarenhet att kvinnans kroppslängd påverkar, alltså att korta kvinnor är grundare i genomsnitt, inte alla men helt klart vanligare. Och ganska logiskt.

Konkreta råd:
    En del föredrar tvåan, så det kan funka, speciellt om man är väldigt grund i ettan.
    Ägglossning gör det hela rymligare så då kan man ju passa på. ;)

• Meddelande borttaget
  • Anonym (2014)
    Barricade skrev 2020-03-18 03:03:18 följande:

Han är troligen flykting (Asien=Hazarsmutsistaner)

Hans tillfälliga håller på att gå ut så

1. Han ses med TS o gifter sig

2. han ses med TS, våldtar o får stanna

Tråden är 6 ÅR GAMMAL och inte aktuell längre!
  • Anonym (mmm)

Asså jag är kille och har modell större har haft problem att komma in i fittor . Men det går tillslut . Bara värma upp och smörja 👍
    M n låter dok fantastiskt. Vad är stort för dej i omkrets och längd ??

• Anonym (nnn)
    Anonym (mmm) skrev 2023-08-14 01:44:04 följande:

Asså jag är kille och har modell större har haft problem att komma in i fittor . Men det går tillslut . Bara värma upp och smörja 👍
    M n låter dok fantastiskt. Vad är stort för dej i omkrets och längd ??

1. Tråden är en miljon år gammal.
    2. Du har inte 'modell större'. Du är precis som alla andra.
    3. Har du problem med att komma in, beror det på att du inte är särskilt bra på att få tjejen upphetsad. Du får nog jobba på det där.
  • Freddie K

Jag gillar en trång fitta då jag inte är så stor. Just saying. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Jag är så trång!!