Anonym (hmrm) skrev 2014-02-21 23:36:55 följande:
varför så upprörda? Medan diskussionen om kukstorlek dyker upp i var och varanna tråd så är det fortfarande radiotystnad i den här frågan. TS ska vara stolt över sin fitta, den är sällsynt. Även om jag råkar tillhöra, statistiskt sett, de 2% som ligger i det översta spannet i normalfördelningskurvan när det gäller kukstorlek så blir jag ändå förvånad. Av alla de kvinnor jag har haft sex med är det ett fåtal som brytt sig om sin fitta, att träna den alltså.
Några har det medfött, kanske TS men, de flesta har det inte. Lika lite som alla vi andra, män som kvinnor kan räkna med att ha en vältränad kropp utan att anstränga oss, lika lite kan kvinnor räkna med att ha en skön fitta. Man måste träna, tränar man sin kropp får man resultat, tränar man sin fitta likaså.
Där ligger skillnaden mellan en kuk och en fitta. Jag tillhör de privilgerade, är tacksam för det. Får ligga hur mycket jag vill, får hela tiden feedback som boostar mitt ego och självförtroende, men, det är medfött. Kvinnor dyrkar en stor kuk, även år efter det tagit slut, om man råkar pratas vid kommer de tillbaka till det, "kan inte glömma din kuk, hör skön den var, har aldrig upplevt någon lika skön". Jag har tur, har en stor kuk, kvinnor kan jobba på sin storlek.
Borde väl egentligen inte skriva det här, att allt fokus ligger på kukstorlek gynnar ju egentligen, rent sexuellt mig och det fåtal män som är lika välutrustade. Men... Kan inte låta bli att ändå reflektera. Fittor går att träna upp, nästan alla kan få en fitta lika trång som TS. Men, ni är för lata, bortskämda.
TS, en trång fitta är guld värd, den anpassar sig åt "andra hållet" om mannen kan sin sak. Då kan du ta emot, även en riktigt stor kuk. Jag tycker det är märkligt. En trång, riktigt skön fitta kan nästan alla få. Om de vill, tränar och har lite karaktär. Kvinnor verkar vara för lata i dag, med undantag för några få verkar kvinnor i dag ha uppfattningen att det räcker att ha ett hål mellan benen. Inget kan vara mer fel. En riktigt vältränad fitta, om ni visste hur stor skillnaden är...
Vilken massa djävla svammel helt enkelt.
Jag är trång "på riktigt" och det har ungefär inget som helst samband med tränade PC-muskler.
FInns ingenting som helst positivt med att vara så trång som jag är, förutom om jag skulle få för mig att ha sex med någon med en riktigt pytteliten penis kanske?
Kan väl berätta vad som händer när jag försöker ha sex med min nuvarande partner som är något grövre än medel. (nä det spelar ingen roll om jag är snorkåt och "uppvärmt" i timtal och adderat en extra flaska glidmedel) Han är 14 runt om i grovlek och jag får inse det är mitt absoluta maximum. I vilket fall som helst så innebär det varje gång i början smärta och viss mängd blod för att han över huvudtaget ska komma in (nej det är inte torrt, det är bara så in i helvete trångt och oflexibelt) det behövs även att han lägger på ordentligt med tryck för att det överhuvud taget ska gå (ja han är stenhård, det är inte heller problemet). Sedan efter första inträngandet så försvinner i alla fall den direkta smärtan efter en stund, men inte problemen för honom - det är nämligen så att jag som sagt är trång "på riktigt" det är inga tränade muskler, inget knipande etc. det innebär att han faktiskt inte riktigt får plats så de inre delarna trycker hårt om och utåt - så so fort det inte fortfarande aktivt pressas inåt så "skjuts" han ut igen, inget ligga och mysa lite stilla inte där.
Efteråt är vi båda rejält ömma av för mycket tryck - så det går inte att ha penetrerande samlag särskilt ofta.
Ja just det jag glömde nämna att mer än ca 13 cm går inte att få in i de mer djupa ställningarna utan det bottnar redan där. Så nej han kan aldrig någonsin få in hela.
Låter underbart va? önskar inte alla sig en riiiiiiiiiiktigt trång liten fitta? Skulle ge bra mycket för om jag kunde få den att bli normalstor, tack.
Huruvida jag någonsin kan föda barn vaginalt utan att helt gå sönder tvivlar jag på, men vem vet det som gör man drabbas av foglossning kanske har rent magiskt bra effekt på mina vävnader där nere.... men tvivlar på det.
(kan hälsa från mannen att han aldrig träffat någon som han upplevt som "slapp" och jag är inte den enda som varit nästan så trång - och endast träffat 1 som det gick att få in hela på längden. Vad för kvinnor de som hävdar sig vara välutrustade och samtidigt att aaaaaaaaaaaallaaa kvinnor minsann klarat av hela och en del känns ändå "slapp" träffat undrar jag över.... eller är det användande av den sorts måttband de som anger storlek på FB och FL verkar använda som anger storleken? det där det verkar vara bra mycket kortare centimetrar på? ^^)
Och än en gång då det finns alltför många idioter som tror det har att göra med om "mannen kan sin sak" - nej jag är inte töjbar till mer än så oavsett vad en sådan idiot hittar på. Inte så att man inte försökt alla sätt att tänja. Faktiskt spelar mannen (förutom storleken och formen och hårdheten på själva organet då) väldigt väldigt liten roll på hur mycket jag "klarar" - under förutsättning att det är någon jag tänder på, men det är väl lite för självklart?
Däremot bör alla träna sina PC-muskler, även jag. Men det av skäl som har rätt lite med sex att göra och mer med inkontinens senare på äldre dar att göra.... Det kan göra sexet skönare då samma muskler är involverade i orgasmen även, men av att göra det får man aldrig någonsin ett "trånghetsproblem" - muskler man kan medvetet träna kan man naturligtvis också låta bli att spänna för att vara mindre "trång". Det har alltså ingen koppling alls med trånghet som behöver mycket uppvärmning och som kan vara problem.