• Anonym (Trångmurran)

Jag är så trång!!

Jag är en väldigt kåt person, väldigt sexuell av mig och har alltid varit. Har haft ganska mycket sex med många olika killar/män. Aldrig i fyllan för ett "ONS" men bara allmänt knullat mycket för att jag älskar sex.

Men jag är att jag är så jävla trång! Om jag ska få in en kuk modell större så måste jag "värma upp" jätte länge för att bli lite mer öppen. Tycker ju att jag borde vara mer töjd eftersom jag haft så mycket sex? Vill ju givetvis INTE bli slapp men det är ju konstigt? Har tillomed sträckt ut "strängen" så mycket på en killes penis att den sprack för att jag är så trång, nu var ju de kanske 7 år sen men jag är lika trång ännu.

Nån annan som är kroniskt trånga? Hehe

• Svar på tråden Jag är så trång!!
  • sch32
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 22:40:43 följande:
    Vad gör du av din fritid ? Påpekar att folk startar pinsamma trådar ? Det är ju imponerande om nått *applåder*. Nog överlever jag verkligheten alltid, detta är inget som tynger mig det minsta. Den startades av nyfikenhet. Men det var ju roligt att trådpolisen vela skriva nånting i min tråd iallafall :)

Är ingen trådpolis, trött på skiten bara. Kan du inte gå ut och protestera mot hedersmord eller något annat som en annan istället? För trånga fittor kan nästan alla av oss bjuda på. Men ska sluta terra dig, kör hårt du.....du och din tighta murva. Heja!
  • Anonym (Trångmurran)
    sch32 skrev 2014-02-21 22:48:25 följande:
    Är ingen trådpolis, trött på skiten bara. Kan du inte gå ut och protestera mot hedersmord eller något annat som en annan istället? För trånga fittor kan nästan alla av oss bjuda på. Men ska sluta terra dig, kör hårt du.....du och din tighta murva. Heja!

Ja men dåså, då kan vi ju lägga ner hela forumet isåfall så kan vi alla gå och protestera mot hedersmord. Bra slutsats. Hej! !
  • Fairy Dance

Du är väl inte tillräckligt kåt.

• sch32
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 22:51:50 följande:
    Ja men dåså, då kan vi ju lägga ner hela forumet isåfall så kan vi alla gå och protestera mot hedersmord. Bra slutsats. Hej! !

Är lika uttråkad som dig som hänger här, aight. Men ska du börja prata om trånga fittor, ja finner du ämnet intressant så förhandsgranska innan du börjar pipa. Ragga kan du göra på bättre sätt.
  • Anonym (Trångmurran)
    sch32 skrev 2014-02-21 23:00:53 följande:
    Är lika uttråkad som dig som hänger här, aight. Men ska du börja prata om trånga fittor, ja finner du ämnet intressant så förhandsgranska innan du börjar pipa. Ragga kan du göra på bättre sätt.

föredrar väl kanske att ragga mer fysiskt, men om detta är att ragga måste ju du ha massor med ragg.. Vad ska jag förhandsgranska? :)
  • Ojsan

Är det en fredagstråd? Annars får du berätta hur man värmer upp så man blir mer öppen? Om tjejen är för trång är det betydligt större risk att slidan "spricker" (töjs ut)  än snoppen.

• sch32
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 23:05:18 följande:
    föredrar väl kanske att ragga mer fysiskt, men om detta är att ragga måste ju du ha massor med ragg.. Vad ska jag förhandsgranska? :)

Gräv ner skiten på bakgården, och begrav den tighta murran nu. Har inte massor med ragg, gräver ner skiten på bakgården.
  • Anonym (Trångmurran)
    Ojsan skrev 2014-02-21 23:09:26 följande:
    Är det en fredagstråd? Annars får du berätta hur man värmer upp så man blir mer öppen? Om tjejen är för trång är det betydligt större risk att slidan "spricker" (töjs ut)  än snoppen.

Fredagstråd, vad menas? Med värmer upp menar jag att bli kåt, jag behöver alltså värma upp ordentligt för att kunna ha sex. Jag kan tex inte ha en snabbis, för en snabbis ska gå snabbt och utan långt förspel. Ja det är större chans att slidan spricker, men för oss var det han som sprack, kan ju iofs ha varit brist på hans penis också, de vet jag inte.
  • Anonym (Trångmurran)
    sch32 skrev 2014-02-21 23:14:50 följande:
    Gräv ner skiten på bakgården, och begrav den tighta murran nu. Har inte massor med ragg, gräver ner skiten på bakgården.

Murran ska inte grävas ner nånstans. Tycker du är en citron.
  • Ojsan
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 23:16:39 följande:

Fredagstråd, vad menas? Med värmer upp menar jag att bli kåt, jag behöver alltså värma upp ordentligt för att kunna ha sex. Jag kan tex inte ha en snabbis, för en snabbis ska gå snabbt och utan långt förspel. Ja det är större chans att slidan spricker, men för oss var det han som sprack, kan ju iofs ha varit brist på hans penis också, de vet jag inte.
    LOL, förlåt, men kunde inte hålla mig för skratt där och ett skratt är precis vad jag behöver.
Svar på tråden Jag är så trång!!