• Anonym (Trångmurran)

Jag är så trång!!

Jag är en väldigt kåt person, väldigt sexuell av mig och har alltid varit. Har haft ganska mycket sex med många olika killar/män. Aldrig i fyllan för ett "ONS" men bara allmänt knullat mycket för att jag älskar sex.

Men jag är att jag är så jävla trång! Om jag ska få in en kuk modell större så måste jag "värma upp" jätte länge för att bli lite mer öppen. Tycker ju att jag borde vara mer töjd eftersom jag haft så mycket sex? Vill ju givetvis INTE bli slapp men det är ju konstigt? Har tillomed sträckt ut "strängen" så mycket på en killes penis att den sprack för att jag är så trång, nu var ju de kanske 7 år sen men jag är lika trång ännu.

Nån annan som är kroniskt trånga? Hehe

• Svar på tråden Jag är så trång!!
  • Fairy Dance
    Ojsan skrev 2014-02-21 23:09:26 följande:
    Är det en fredagstråd? Annars får du berätta hur man värmer upp så man blir mer öppen? Om tjejen är för trång är det betydligt större risk att slidan "spricker" (töjs ut)  än snoppen.

Ja. Om det verkligen vore ett problem skulle det nog snarare bli så.
  • Anonym (Trångmurran)
    Ojsan skrev 2014-02-21 23:20:34 följande:
    LOL, förlåt, men kunde inte hålla mig för skratt där och ett skratt är precis vad jag behöver.

Haha ska jag vara ärlig så fick jag mig också ett gott skratt av det i efterhand. Kom ut helt fel i text haha..
  • Anonym (Trångmurran)
    Fairy Dance skrev 2014-02-21 23:24:08 följande:
    Ja. Om det verkligen vore ett problem skulle det nog snarare bli så.

Tror du att jag ljuger ?
  • sch32
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 23:18:04 följande:
    Murran ska inte grävas ner nånstans. Tycker du är en citron.

Tycker du att jag är en citron? Basiskt och bra, lycka till med tightfitt-snacket nu. Det är du och E.T så kör hårt.
  • Fairy Dance
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 23:16:39 följande:
    Fredagstråd, vad menas? Med värmer upp menar jag att bli kåt, jag behöver alltså värma upp ordentligt för att kunna ha sex. Jag kan tex inte ha en snabbis, för en snabbis ska gå snabbt och utan långt förspel. Ja det är större chans att slidan spricker, men för oss var det han som sprack, kan ju iofs ha varit brist på hans penis också, de vet jag inte.

Slidan växer när man blir kåt. Kåt kan man ibland bli snabbt och då kan man ju även ha en snabbis. Jag kan omöjligt få in en normalstor kuk om jag inte är kåt....Du har missat något här....
  • Fairy Dance
    Anonym (Trångmurran) skrev 2014-02-21 23:26:22 följande:
    Tror du att jag ljuger ?

...kanske överdriver något lite....
  • Anonym (hmrm)

varför så upprörda? Medan diskussionen om kukstorlek dyker upp i var och varanna tråd så är det fortfarande radiotystnad i den här frågan. TS ska vara stolt över sin fitta, den är sällsynt. Även om jag råkar tillhöra, statistiskt sett, de 2% som ligger i det översta spannet i normalfördelningskurvan när det gäller kukstorlek så blir jag ändå förvånad. Av alla de kvinnor jag har haft sex med är det ett fåtal som brytt sig om sin fitta, att träna den alltså.

Några har det medfött, kanske TS men, de flesta har det inte. Lika lite som alla vi andra, män som kvinnor kan räkna med att ha en vältränad kropp utan att anstränga oss, lika lite kan kvinnor räkna med att ha en skön fitta. Man måste träna, tränar man sin kropp får man resultat, tränar man sin fitta likaså.

Där ligger skillnaden mellan en kuk och en fitta. Jag tillhör de privilgerade, är tacksam för det. Får ligga hur mycket jag vill, får hela tiden feedback som boostar mitt ego och självförtroende, men, det är medfött. Kvinnor dyrkar en stor kuk, även år efter det tagit slut, om man råkar pratas vid kommer de tillbaka till det, "kan inte glömma din kuk, hör skön den var, har aldrig upplevt någon lika skön". Jag har tur, har en stor kuk, kvinnor kan jobba på sin storlek.

Borde väl egentligen inte skriva det här, att allt fokus ligger på kukstorlek gynnar ju egentligen, rent sexuellt mig och det fåtal män som är lika välutrustade. Men... Kan inte låta bli att ändå reflektera. Fittor går att träna upp, nästan alla kan få en fitta lika trång som TS. Men, ni är för lata, bortskämda.

TS, en trång fitta är guld värd, den anpassar sig åt "andra hållet" om mannen kan sin sak. Då kan du ta emot, även en riktigt stor kuk. Jag tycker det är märkligt. En trång, riktigt skön fitta kan nästan alla få. Om de vill, tränar och har lite karaktär. Kvinnor verkar vara för lata i dag, med undantag för några få verkar kvinnor i dag ha uppfattningen att det räcker att ha ett hål mellan benen. Inget kan vara mer fel. En riktigt vältränad fitta, om ni visste hur stor skillnaden är...

• sch32
    Anonym (hmrm) skrev 2014-02-21 23:36:55 följande:
    varför så upprörda? Medan diskussionen om kukstorlek dyker upp i var och varanna tråd så är det fortfarande radiotystnad i den här frågan. TS ska vara stolt över sin fitta, den är sällsynt. Även om jag råkar tillhöra, statistiskt sett, de 2% som ligger i det översta spannet i normalfördelningskurvan när det gäller kukstorlek så blir jag ändå förvånad. Av alla de kvinnor jag har haft sex med är det ett fåtal som brytt sig om sin fitta, att träna den alltså.

Några har det medfött, kanske TS men, de flesta har det inte. Lika lite som alla vi andra, män som kvinnor kan räkna med att ha en vältränad kropp utan att anstränga oss, lika lite kan kvinnor räkna med att ha en skön fitta. Man måste träna, tränar man sin kropp får man resultat, tränar man sin fitta likaså.

Där ligger skillnaden mellan en kuk och en fitta. Jag tillhör de privilgerade, är tacksam för det. Får ligga hur mycket jag vill, får hela tiden feedback som boostar mitt ego och självförtroende, men, det är medfött. Kvinnor dyrkar en stor kuk, även år efter det tagit slut, om man råkar pratas vid kommer de tillbaka till det, "kan inte glömma din kuk, hör skön den var, har aldrig upplevt någon lika skön". Jag har tur, har en stor kuk, kvinnor kan jobba på sin storlek.

Borde väl egentligen inte skriva det här, att allt fokus ligger på kukstorlek gynnar ju egentligen, rent sexuellt mig och det fåtal män som är lika välutrustade. Men... Kan inte låta bli att ändå reflektera. Fittor går att träna upp, nästan alla kan få en fitta lika trång som TS. Men, ni är för lata, bortskämda.

TS, en trång fitta är guld värd, den anpassar sig åt "andra hållet" om mannen kan sin sak. Då kan du ta emot, även en riktigt stor kuk. Jag tycker det är märkligt. En trång, riktigt skön fitta kan nästan alla få. Om de vill, tränar och har lite karaktär. Kvinnor verkar vara för lata i dag, med undantag för några få verkar kvinnor i dag ha uppfattningen att det räcker att ha ett hål mellan benen. Inget kan vara mer fel. En riktigt vältränad fitta, om ni visste hur stor skillnaden är...

Skriv en roman,
  • Fairy Dance
    Anonym (hmrm) skrev 2014-02-21 23:36:55 följande:

Grejen är att hon skriver det som att det är ett problem

Kukar kan spricka Tex. Hon älskar sex och knullar mycket ...Ändå skriver hon att hon måste värma upp jättelänge ?....Det går inte ihop. Jag upplever själv mig trång (fast det gär väl de flesta ). Jag kan knipa länge , rytmiskt och hårt runt ett finger men ändå få in en kuk av normalstorlek när jag är kåt.
  • Anonym (Trångmurran)
    Fairy Dance skrev 2014-02-21 23:57:48 följande:
    Grejen är att hon skriver det som att det är ett problem Kukar kan spricka Tex. Hon älskar sex och knullar mycket ...Ändå skriver hon att hon måste värma upp jättelänge ?....Det går inte ihop. Jag upplever själv mig trång (fast det gär väl de flesta ). Jag kan knipa länge , rytmiskt och hårt runt ett finger men ändå få in en kuk av normalstorlek när jag är kåt.

Vad är det som inte går ihop för dig? Att jag måste värma upp länge ser inte jag som ett problem. Jag behöver inte knipa för att för att det ska omsluta mitt finger ordentligt, men kniper jag så blir det ju givetvis mer tryck. Förstår inte varför man inte kan prata om detta..
Svar på tråden Jag är så trång!!