Anonym (hmrm) skrev 2014-02-21 23:36:55 följande:
varför så upprörda? Medan diskussionen om kukstorlek dyker upp i var och varanna tråd så är det fortfarande radiotystnad i den här frågan. TS ska vara stolt över sin fitta, den är sällsynt. Även om jag råkar tillhöra, statistiskt sett, de 2% som ligger i det översta spannet i normalfördelningskurvan när det gäller kukstorlek så blir jag ändå förvånad. Av alla de kvinnor jag har haft sex med är det ett fåtal som brytt sig om sin fitta, att träna den alltså.
Några har det medfött, kanske TS men, de flesta har det inte. Lika lite som alla vi andra, män som kvinnor kan räkna med att ha en vältränad kropp utan att anstränga oss, lika lite kan kvinnor räkna med att ha en skön fitta. Man måste träna, tränar man sin kropp får man resultat, tränar man sin fitta likaså.
Där ligger skillnaden mellan en kuk och en fitta. Jag tillhör de privilgerade, är tacksam för det. Får ligga hur mycket jag vill, får hela tiden feedback som boostar mitt ego och självförtroende, men, det är medfött. Kvinnor dyrkar en stor kuk, även år efter det tagit slut, om man råkar pratas vid kommer de tillbaka till det, "kan inte glömma din kuk, hör skön den var, har aldrig upplevt någon lika skön". Jag har tur, har en stor kuk, kvinnor kan jobba på sin storlek.
Borde väl egentligen inte skriva det här, att allt fokus ligger på kukstorlek gynnar ju egentligen, rent sexuellt mig och det fåtal män som är lika välutrustade. Men... Kan inte låta bli att ändå reflektera. Fittor går att träna upp, nästan alla kan få en fitta lika trång som TS. Men, ni är för lata, bortskämda.
TS, en trång fitta är guld värd, den anpassar sig åt "andra hållet" om mannen kan sin sak. Då kan du ta emot, även en riktigt stor kuk. Jag tycker det är märkligt. En trång, riktigt skön fitta kan nästan alla få. Om de vill, tränar och har lite karaktär. Kvinnor verkar vara för lata i dag, med undantag för några få verkar kvinnor i dag ha uppfattningen att det räcker att ha ett hål mellan benen. Inget kan vara mer fel. En riktigt vältränad fitta, om ni visste hur stor skillnaden är...
Grejen är att hon skriver det som att det är ett problem
Kukar kan spricka Tex. Hon älskar sex och knullar mycket ...Ändå skriver hon att hon måste värma upp jättelänge ?....Det går inte ihop. Jag upplever själv mig trång (fast det gär väl de flesta ). Jag kan knipa länge , rytmiskt och hårt runt ett finger men ändå få in en kuk av normalstorlek när jag är kåt.