Min man lever dubbelliv
Utåt är vi ett lyckligt par, med väluppfostrade och fina barn, inuti är det nog okej, just nu har vi knappt ett sexliv för att jag är nyförlöst, han har även aptit för män och jag har inte det könet så han lever dubbelliv.
Ingen vet om hans böjelser förutom jag.
Hur hamnade vi här? Hur hamnar ett straight par i ett sånt här konstigt läge? För att han vågade vara öppen med mig, berätta om sina fantasier och jag kände att jag är inte en man, varför ska jag förhindra honom? Han är inte lycklig med bara mig, mitt kön är inte dubbelt och jag kommer aldrig kunna erbjuda han samma sak, liksom, en sexleksak är inte äkta vara.
Om jag var intresserad av kvinnor så skulle jag också få löpa.
Men det är just de kvällarna när han ska iväg, jag vet precis vad han har på sin profil, vad han skriver, hur de ser ut och vad de ska göra, jag säger om det är okej eller inte, vilket gör att när han kommer hem, så är det så stelt, vi pratar knappt, jag har svårt att vara nära honom, jag blir äcklad, han har också svårt att vara nära mig, han vet inte vad han ska säga eller göra, det är en otroligt pinsam tystnad när han duschar, borstar tänderna och lägger sig i sängen, enda gången vi aldrig ligger nära varandra, för blandade känslor.
Dagarna som kommer så är det först tyst och stelt, det blir bättre och sen fungerar vi igen precis som vanligt.
Ibland undrar jag varför inte han bara nöjer sig med mig, är det för att han är bisexuell eller är det jag som är felet? Jag har inte dubbelkön men jag är ändå hans kärlek.
Jag vill säga sluta upp med det, samtidigt som jag vill att han ska vara lycklig.
FInns det andra kvinnor som ger frikort till att mannen får träffa samma kön? Som vill dela tankar med mig!