Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?
Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke på 4-5 år?
slodive.com/wp-content/uploads/2012/08/little-girl-hairstyles/sweetest-little-girl.jpg
Skulle ni välja denna frisyr till era pojke?
Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke på 4-5 år?
slodive.com/wp-content/uploads/2012/08/little-girl-hairstyles/sweetest-little-girl.jpg
Skulle ni välja denna frisyr till era pojke?
Om han vill ha det så - visst!
Mina barn får välja själva vad de ska ha för frisyr. Visst har jag frisyrer som jag föredrar på dem, men det är inte mitt val.
Min son ville ha långt hår när han var 4, och jag tyckte det var helt ok så länge han var beredd på att behöva borsta det varje dag (hans hår är för övrigt väldigt tjockt, brunt och lockigt). När han sparat ut det en bit så började gamla främmande tanter nypa honom i kinderna och kalla honom för en så sööööt liten flicka. Sedan dess har hans hår aldrig varit längre än 2 cm. Han skyller på att det blir för jobbigt att borsta.
Min son Odin(3år). Nu har jag dock klippt håret lite men det är fortfarande långt. Han har inga problem med att jag sköter hans hår.
Odin bakifrån.
Denna bild är tagen i går. Klippte av nästan en dm hår i förrgår då detsåg slitet ut i topparna. Som sagt det är inga problem att sköta hans hår på något vis=)