Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?
Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke på 4-5 år?
slodive.com/wp-content/uploads/2012/08/little-girl-hairstyles/sweetest-little-girl.jpg
Skulle ni välja denna frisyr till era pojke?
Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke på 4-5 år?
slodive.com/wp-content/uploads/2012/08/little-girl-hairstyles/sweetest-little-girl.jpg
Skulle ni välja denna frisyr till era pojke?
Kolla Sebastian Bach. Enligt mig världens snyggaste kille. Han har ofta sån frisyr.
Javisst, jag förstår dock inte frågan. Det var inget konstigt eller uppseendeväckande med det håret. Det kändes inte som en riktig frisyr heller, håret har bara fått växa så har man toppat det med jämna mellanrum.
Om man ska ha långt hår som liten så tycker jag att man ska ha håret borta från ansiktet. Min "favorit" är att göra en hästsvans av det översta håret (inkl "luggen) eller en hög hästsvans av allt hår. Oavsett kön.
Det är väl ändå inte jag som väljer hur hans hår ska se ut? Det gör han väl själv. Har han ingen åsikt skulle jag själv av praktiska skäl välja en kortare frisyr.
Nehe!? Men min son BRYR SIG INTE. Om folk han inte känner eller har någon relation tror att han är en flicka.
Min son Odin(3år). Nu har jag dock klippt håret lite men det är fortfarande långt. Han har inga problem med att jag sköter hans hår.