• Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?
  • Anonym (V)

Jättefin frisyr! Ser inget fel med att en pojke har så alls. 

För mig existerar inte pojk-och flickfrisyrer. Vill man ha långt hår ska man ha det. Spelar ingen roll vilket kön som sitter mellan ens ben. 

Och TS, förstår inte varför det var så viktigt för dig att veta vilket kön din kompis barn hade?

• trolliz

Om han vill ha det så go wild! Själv tycker jag det är finast med axellångt. Men vad han tycker är det som spelar roll :)

• hellogoodbye

Asså, fan spelar det för roll vad ungen har för frisyr? Stackars era barn där ni begränsar dem till vad som är flickigt respektive pojkigt. 

Min son är kortklippt framtill eftersom att han inte gillar att ha lugg i ögonen, då det är obekvämt men bak får varken jag eller hans pappa klippa, eller frisören för den delen klippa, han vill ha långt hår och varför skulle inte jag eller andra respektera det?

Kort hår är inte ett manligt attribut och långt hår är inte ett kvinnligt och om ni är sådana praktarslen som lär era barn det, ja då är ni hemska föräldrar. 

• nevermind

Jag har inte ens kollat bilden för jag anser ändå att ja, en människa kan ha vilken frisyr som helst om han/hon vill det.

• Minniemousemommy
    Anonym (ts) skrev 2014-03-14 19:12:40 följande:
    Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke på 4-5 år?

slodive.com/wp-content/uploads/2012/08/little...

Skulle ni välja denna frisyr till era pojke?

Jag skulle aldrig ha längre än så här på mitt barn om det var en pojke. När han blev äldre skulle han få välja själv men jag tycker att små pojkar är absolut finast i denna frisyr eller lite kortare.

• Anonym (mullet)
    hellogoodbye skrev 2014-03-15 00:27:47 följande:
    Asså, fan spelar det för roll vad ungen har för frisyr? Stackars era barn där ni begränsar dem till vad som är flickigt respektive pojkigt. 

Min son är kortklippt framtill eftersom att han inte gillar att ha lugg i ögonen, då det är obekvämt men bak får varken jag eller hans pappa klippa, eller frisören för den delen klippa, han vill ha långt hår och varför skulle inte jag eller andra respektera det?

Kort hår är inte ett manligt attribut och långt hår är inte ett kvinnligt och om ni är sådana praktarslen som lär era barn det, ja då är ni hemska föräldrar. 
    Hade det inte varit lättare att bara skriva att han har hockeyfrilla?
  • nevermind
    lövet2 skrev 2014-03-14 21:48:24 följande:

Nej tack. Mina pojkar har fått se ut som pojkar.

Så du hade tvångsklippt dem..?
  • lövet2
    nevermind skrev 2014-03-15 08:52:05 följande:
    Så du hade tvångsklippt dem..?
    Tvångsklippt? Än har jag inte haft en 2-åring som klippt sig frivilligt. Inte en 4-åring heller. Ändå måste de klippa sig. Om du vill kalla det tvångsklippning, så visst ...?
  • Naaw

Jag tycker att det är fult med kort hår å barn. Så mina har långt oavsett kön.

Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?