• Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?
  • Anonym (eeeeeh)
    Anonym (ts) skrev 2014-03-14 21:29:53 följande:
    o du skrev att du tro ditten och datten.
    Svar nej. Svar LÄS.
  • Anonym (eeeeeh)
    Anonym (Nu börjas det) skrev 2014-03-14 21:12:23 följande:
    Nu börjas det igen. Varför är majoriteten av det kvinnliga könet så besatt i att få pojkar att likna flickor?

Sätt på han klänning. Ge grabben långt hår. Alltså vad är det som händer? "om min son tycker om 2/5 meter höga klackar så ska han få ha det!!!!!!!! om någon säger nånting annat så blir jag arg!"

Finns det inte viktigare saker att bry sig om? Som att sluta ge ungarna så förbannat mycket socker, mer motion och mer kärleksfull tid tillsammans. Att bara ge ungarna vad dom vill ha måste bero på nå skuldkänslor
    o mindre bittra militanta SDare åt folket
  • Anonym (ts)
    Anonym (eeeeeh) skrev 2014-03-14 21:34:10 följande:
    Svar nej. Svar LÄS.
    svar ja, läs själv!
  • NenneLo

Nej det hade jag inte. Har börjat klippa sonen kort då han vägrar borsta håret vilket resulterar i stora tovor. Långt hår är fint annars

2011-09-13 Loke <3 I väntan på lillebror BF 2014-03-11 <3
  • taquine

Så här tycker jag småpojkar ska ha håret, hemmaklippt pottfrisyr Sorry för kass bild
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Bling1975

Helt ok. Ingen frisyr jag själv hade valt på ett barn då det är lite opraktiskt, men om barnet själv ville ha så långt hade jag ju inte tvångsklippt det.

• NenneLo
    taquine skrev 2014-03-14 21:52:00 följande:
    Så här tycker jag småpojkar ska ha håret, hemmaklippt pottfrisyr Sorry för kass bild
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig

Aww! Älskar lugg på barn, så himla sött
    2011-09-13 Loke <3 I väntan på lillebror BF 2014-03-11 <3
  • Anonym (Men!!!)
    Anonym (eeeeeh) skrev 2014-03-14 21:34:10 följande:
    Svar nej. Svar LÄS.

Vad du tjatar!!! Vi andra som läst förstod att ts pratade om sin bekants barn när hon använde ordet könsneutralt, och INTE om flickan på bilden.

Förstår inte varför det är så svårt för dig att fatta...
  • Lucius Vorenus

När jag jobbade på en skola med 500 killar som elever, var tofs något av högsta modet. Antingen hade de snaggad frisyr eller så var det så pass långt att det gick att göra en tofs bak på huvudet. Väldigt många macho killar med tofs och alla hade de valt frisyren själva.

Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?