• Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?
  • Anonym (Ja)

Långt hår? Vfr inte?

• Anonym (ts)
    Anonym (Ja) skrev 2014-03-14 19:15:06 följande:
    Långt hår? Vfr inte?
    långt hår med tofs ja.
  • MaaxMaax

personligen tycker jag att längre hår på barn är problematiskt. Blir trassligt, och måste skötas (jobbigt med hårömma barn!) lätt att få färg/mat/kladd i. Men beror också lite på ålder på barnet. Något äldre barn som kan sköta det själv  (med viss hjälp kanske) och inte lika lätt råkar kleta omkring med färg och så kan absolut ha längre hår, tex frisyren på bilden.

Veni Sancte Spiritus - - - Blogg: stadiggrund.blogspot.se/
  • Anonym (???)

Absolut inte,det är ju en tjejfrisyr!! Långt hår på grabbar-nej,passar varken på barn eller vuxna. "Jamen vilken söt tjej då"-och så är det en pojke! Skämmigt ju.

• Anonym ()

Det är lite väl uppenbart att du fiskar efter att vi ska tycka att det är förjävligt i jakar som spökas ut till fickor.
    Har träffat på idioter som förbjudit sina barn att färga håret. Inte för att färgerna kan vara giftiga utan att personen tycker att det är fult. Vem är det som bär håret, betraktaren eller ägaren?
    Så länge som barnet vill ha det är det ok oavsett om det är pojke eller flicka.

• Maryam88

Skulle aldrig välja en sån frisyr till mina pojkar. Och jag hade tyckt de var märkligt om folk i min bekantskapskrets valt att göra de.

• Smulan 89

Nej, inte en chans. Inga tofsar eller så där långt hår på mina söner i alla fall.

• Frontline

Varför visar du frisyren på en flicka för?
    Lättare att svara om man ser en pojke i samma frisyr..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?