• emmason

OK för 13 åring dotter att sova över unge ?

hon vill att han ska komma   sova över !! 

kommer du tillåter detta ?! 

Jag tror verkligen inte att de tänker på sex

de är barn
  • Svar på tråden OK för 13 åring dotter att sova över unge ?
  • emmason
    Duckan skrev 2014-03-18 12:58:55 följande:
    What was it that was unclear? A kondoms be or not to be, I do not prevent curious youngsters from having sex. Do you want me to translate it into English?
    still didn't get your point  
  • Duckan
    "det handlar inte om sex är det bara en sömn över"

Och vad är det då du undrar över om du bara tror att de ska sova?
  • Duckan

emmason ..and then you will never get it I guess..Theese translations you do are not very good by the way.

• Whitetrash86
    Duckan skrev 2014-03-18 13:20:58 följande:
    emmason ..and then you will never get it I guess..Theese translations you do are not very good by the way.
    google translate... den har sitt egna liv Skrattande
  • Birgitta02

Jag skulle inte låta två 13-åringar pojke och flicka, sova över hos varandra. Av den enkla anledningen att jag inte vill att de ska hamna i en situation nån av dom inte har kontroll över.

Så nej.

• Skuld
    Birgitta02 skrev 2014-03-18 13:30:39 följande:
    Jag skulle inte låta två 13-åringar pojke och flicka, sova över hos varandra. Av den enkla anledningen att jag inte vill att de ska hamna i en situation nån av dom inte har kontroll över.

Så nej.
    Huh. När jag var trettonårig tös så sov jag över hos mina killkompisar hela tiden. Hände aldrig något eftersom att de bara var kompisar.
    Fan vad bra det går.
  • Birgitta02
    Skuld skrev 2014-03-18 13:32:11 följande:
    Huh. När jag var trettonårig tös så sov jag över hos mina killkompisar hela tiden. Hände aldrig något eftersom att de bara var kompisar.
    Det är ju bra - men det innebär inte att en 13-årig kille kanske skulle försöka komma innanför en 13-årig tjejs trosor om tillfälle ges inne i ett sovrum en sen kväll. Varför utmana ödet om man inte behöver? Och allt som händer dig är ju inte alltid relevant för någon annan?
  • kakmonstret123
    Birgitta02 skrev 2014-03-18 13:30:39 följande:

Så nej.
    Vad skulle det vara för situation menar du?
  • Skuld
    Birgitta02 skrev 2014-03-18 13:34:17 följande:
    Det är ju bra - men det innebär inte att en 13-årig kille kanske skulle försöka komma innanför en 13-årig tjejs trosor om tillfälle ges inne i ett sovrum en sen kväll. Varför utmana ödet om man inte behöver? Och allt som händer dig är ju inte alltid relevant för någon annan?
    Säger bara att ett blankt nej kanske inte är det mest rationella. I grunden beror det ju helt på huruvida man litar på ungarna eller inte.
    Fan vad bra det går.
  • Birgitta02
    Skuld skrev 2014-03-18 13:37:12 följande:
    Säger bara att ett blankt nej kanske inte är det mest rationella. I grunden beror det ju helt på huruvida man litar på ungarna eller inte.
    Jag förklarade för min dotter när jag sa nej när hon var 12 år. Hon fattade omgående och det var helt ok. Varför göra saker svårare än vad man behöver. Hellre mota Olle i grind innan än vara efterklok.
Svar på tråden OK för 13 åring dotter att sova över unge ?