• emmason

OK för 13 åring dotter att sova över unge ?

hon vill att han ska komma   sova över !! 

kommer du tillåter detta ?! 

Jag tror verkligen inte att de tänker på sex

de är barn
  • Svar på tråden OK för 13 åring dotter att sova över unge ?
  • Birgitta02
    kakmonstret123 skrev 2014-03-18 14:13:17 följande:
    Jaså, är det så du uppfostrar dina barn? Till svaga individer som säger ja för att vara till lags? Får jag lov att undra i vilken ålder man magiskt förvandlas till en flicka som inte längre säger ja för att inte bli ovän, om man har en förälder som förbjuder situationerna som är kopplade till detta?
    Jag förbjöd inte. Jag tillät det inte bara när hon frågade. Och jag förklarade också varför. Och hon begrep vad jag sa och tyckte det var ok. Inget tjatande eller nåt annat blev det heller. VILLE hon ha sex, så skulle hon haft det vad jag än sa. Och det hade hon kunnat ha var som helst.  Men jag ville bara inte försätta henne i en situation som kunde bli väldigt obekväm för henne.

Märker att jag försvarar mitt handlande. Och det tänker jag faktiskt inte göra. Bara förklarar. Sen om du vill ha din 10-12 åring sovande med killar i sin säng må vara hänt. Men jag skulle inte velat det.
  • Torken
    Whitetrash86 skrev 2014-03-18 12:14:33 följande:
    Fast det är ju inte det du har frågat... du har frågat om dotter för sova över unge... skulle isf säga nej, pga kvävningsrisken.

.

Haha!:D
  • volvo142

ja klart dom får prata om att man ska skydda sig OM dom tänker på sex. vill dom ha sex så kan dom ha de även om de inte blir nått sova över.

• Skuld
    Blondtjej93 skrev 2014-03-18 16:58:46 följande:
    Så föräldrar tycker det är okej att 13 åringar har sex? Hmmm.
    Om min trettonåring hade sex med en annan trettonåring, så skulle jag inte ha mycket emot det rent principiellt, men det beror ju helt på personen.
    Fan vad bra det går.
  • kvinnan03

nja vill dem har sex har dem det och det spelar nog ingen roll om de gör det när han sover över utan kanske när ni inte är hemma eller hos honom eller någon annanstans

Sex och allt har sunkigt i åldrarna tyvärr

• Prutt

Är detta på riktigt eller är det en sandlådetråd?

Här sover ungarna hos varandra stup i kvarten, och när jag var liten var det precis likadant. Inte fasiken hade vi sex med varandra för det! Är detta på riktigt så är det otroligt sorgligt.

• Skuld
    Prutt skrev 2014-03-18 17:59:30 följande:
    Är detta på riktigt eller är det en sandlådetråd?

Här sover ungarna hos varandra stup i kvarten, och när jag var liten var det precis likadant. Inte fasiken hade vi sex med varandra för det! Är detta på riktigt så är det otroligt sorgligt.
    Tyvärr...
    Fan vad bra det går.
  • nevermind

Klart jag skulle tillåta det.

Jag har pratat sex med "min" (inte bio dock) 13-åring i flera år. Är väldigt öppen och ärlig. Har bankat i henne mycket som är viktigt att tänka på. Att LÅTA BLI till exempel, tills hon är mycket mycket äldre.

Sen, vill hon knulla så gör hon det oavsett. Och då får det hellre bli hos oss än i skogen eller nåt.

• nevermind
    emmason skrev 2014-03-18 13:14:31 följande:
    det handlar inte om sex är det bara en sömn över
    So it's fine then.
Svar på tråden OK för 13 åring dotter att sova över unge ?