• Anonym (kackelacksbajs)

Varför urringning?

Jag skulle gärna vilja veta varför så många kvinnor väljer att ha urringade tröjor, i vissa fall väldigt djupa sådana.

Skulle tycka det vore fruktansvärt kallt åt bröst/halsen + massa förkylningar.

Som kille tycker jag det bara ser fånigt ut, typ "kolla på mina bröst" eller nått. Blir otroligt avtänd av just uringningar. Å andra sidan tänder jag på andra saker som andra killar kanske inte tänder på, typ ben, men det hör inte till ämnet just nu.

• Svar på tråden Varför urringning?
  • Anonym (Boj)

Jag gillar när snygga storbystade kvinnor har det. Det tänder mig som fan. :)

• nymedlem

Jag opererade mina bröst större och därefter har jag alltid djupa urringningar - enbart för männens skull såklart!

......... eller för att JAG tycker det är snyggt med urringning ibland och för att jag var missnöjd med boobsen efter amning ....

• MadeleineH
    La Lola skrev 2014-04-03 19:10:16 följande:
    Men då har man ju viruset i kroppen redan.
    Glad
  • Anonym (bw)
    La Lola skrev 2014-04-03 19:10:16 följande:
    Men då har man ju viruset i kroppen redan.
    orka vara besserwisser..
  • Mamori

För jag tycker det är snyggt och så känns det luftigt och det är oskönt när tröjan tar mot halsen. Men det blir inte så urringat på mig för jag har inte så stora bröst. Har dessutom rätt kort hals och det gör att det ser rätt fult ut om tröjan inte är iaf lite urringad.

• La Lola
    Anonym (bw) skrev 2014-04-03 19:52:55 följande:
    orka vara besserwisser..
    Orka klaga.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Emeli82

Vilken underlig fråga.
    Därför att de tycker det är snyggt och trivs med det, förstås.   
    Precis som med andra kläder.
    Tror vi skiter högaktingsfullt i om du inte tänder på det, TS Glad
    Målet med våra kläder  är inte att behaga dig, tro det eller ej.

• fluu

Varför inte då? Det är ju inte så att man(jag i alla fall) kör urringat när det inte passar vädret. Dessutom får man inte förkylningar av kyla...

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (snyggt)

Jag har ofta urringat. Har snygga bröst och tycker det är fint med hud. Sen hatar jag kanten som blir av bhn under tröja eller annat, så därför har jag gärna toppar och linnen som går exakt vid bh-kanten.

Och - jag gillar när killar tittar på mig. Det är inget jag håller hemligt.

Svar på tråden Varför urringning?