• Anonym (kackelacksbajs)

Varför urringning?

Jag skulle gärna vilja veta varför så många kvinnor väljer att ha urringade tröjor, i vissa fall väldigt djupa sådana.

Skulle tycka det vore fruktansvärt kallt åt bröst/halsen + massa förkylningar.

Som kille tycker jag det bara ser fånigt ut, typ "kolla på mina bröst" eller nått. Blir otroligt avtänd av just uringningar. Å andra sidan tänder jag på andra saker som andra killar kanske inte tänder på, typ ben, men det hör inte till ämnet just nu.

• Svar på tråden Varför urringning?
  • fluu
    fluu skrev 2014-04-03 19:56:35 följande:
    Varför inte då? Det är ju inte så att man(jag i alla fall) kör urringat när det inte passar vädret. Dessutom får man inte förkylningar av kyla...
    Och: Tittar du är det på ditt ansvar och jag utgår från att bäraren själv kan känna om hen fryser.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (sanna)

Ja du, ts, jag är också lite förvånad. Men jag tror det betyder "kolla mina bröst". Ibland brukar till och med urringningen kombineras vintertid med en stor dunjacka som är uppfläkt för att allt ska synas. Jag bryr mig inte mycket, men kan tycka att det ser rätt illa när man ser klyftan, alltihop skumpar när de går eller de verkligen är feta och man ser det mesta av dem. Men kom inte och säg att jag är avundsjuk, för jag har själv opererat brösten- mindre

• Anonym (kallt)
    fluu skrev 2014-04-03 19:56:35 följande:
    Dessutom får man inte förkylningar av kyla...
    Jo man får det.
  • fluu
    Anonym (kallt) skrev 2014-04-03 20:26:52 följande:
    Jo man får det.
    Nej. Däremot kan det förvärra en befintlig sjukdom.
  • Anonym (DD)

För att jag lagt en helvetets massa pengar på min härliga bröst och jag tycker att det är snyggt med urringat. Såklart har jag inte så när det är svinkallt på stan. Men klär jag upp mig blir det helst en djup urringning! Har det inte på jobbet heller då jag kör sopbil. ;)

• Anonym (DD)
    fluu skrev 2014-04-03 20:28:52 följande:
    Nej. Däremot kan det förvärra en befintlig sjukdom.

Jisses sak samma....
  • fluu
    Anonym (DD) skrev 2014-04-03 20:35:31 följande:

Jisses sak samma....
    Nej, det är inte sak samma. Mytspridning är ingen hit.
  • Orcha

Kvinnor i alla storlekar är snygga. Oavsett lång eller kort kjol, jeans, urringat eller polo.
    Jag hoppas att alla damer klär sig för sin egen skull, inte för nån annans eller för rådande ideal.

Sen att du ts har preferenser är en annan sak, lite synd att racka ner på kvinnors klädval pga dina personliga åsikter om hur kläder ska sitta/vara, bara.
    Men det kanske säger mer om din ytlighet?

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Fjärilslarv
    fluu skrev 2014-04-03 20:45:42 följande:

Svar på tråden Varför urringning?