Gravid efter piller?
Hej.
Det är så att jag tog mitt sista piller 15/4, åt zoely. Är dock bara inne på dag 8 men när kan mensen tänkas komma igång?
Åt upp den kartan jag hade (åt ej sockerpillrena).
Hej.
Det är så att jag tog mitt sista piller 15/4, åt zoely. Är dock bara inne på dag 8 men när kan mensen tänkas komma igång?
Åt upp den kartan jag hade (åt ej sockerpillrena).
Känner inte alls av mensen nu på morgonen =(
Dag 21 nu sedan pillerstoppet och ej fått någon mens. Senast jag hade mens "pillermens" var i mars då jag fortfarande åt piller. Vill att det ska komma igång nu för har ont i magen"som mensvärk" till och från. Och tror man att det är på G så händer inget =(
Inne på dag 23 nu sedan pillerstoppet och ingen mens =(
Har haft lite mensvärk känsla, men inte blivit något än =(
Inne på dag 25 nu sedan pillerstoppet och ibgeb mens, dag 26 imorgon söndag. Jag har gjort uträkning här på fl utifrån förra mensen "pillermens" som jag fick i mars då jag fortfarande åt piller och enligt den skulle jag ha äl 2/5 och bim nu 16/5 men tror ej på denna. Haringa känningar för något =( Haft lite mensvärk någon dag denna vecka och trott att mensen varit på g men inget och äl stickorna visar bara negativt.
Hej! det kan vara såhär några månader efter pillerstopp. Oroa dig inte
Idag på dag 28 sedan pillerstoppet så hade jag ordentligt ont imagen, mensvärk som att mensen var på g. Jag tog en tampong för säkerhetens skull och gick på toan sen på jobbet då fick jag lite rosa på pappret sen på em så hade det kanske kommit lite blod på halva tampongen men sen inget mer =( Lite ont i magen men inte lika mycket. Ska tyda detta på som att det var mens eller är den på G? Vad kan det annars vara?
Kan vara början på mensen
Lycka till