Gravid efter piller?
Hej.
Det är så att jag tog mitt sista piller 15/4, åt zoely. Är dock bara inne på dag 8 men när kan mensen tänkas komma igång?
Åt upp den kartan jag hade (åt ej sockerpillrena).
Hej.
Det är så att jag tog mitt sista piller 15/4, åt zoely. Är dock bara inne på dag 8 men när kan mensen tänkas komma igång?
Åt upp den kartan jag hade (åt ej sockerpillrena).
Lycka till
Tack =) Igår var tempen på 36,2 och idag 36,6. Vad beror detta på? Testet som jag skicka så är det understa 36,2 grader och det övre 36,5 grader och idag 36,6.
Hej.
testa idag igen vid 10 och då tyckte jag testet var som dag 1 på bilden =(
Ska testa sen vid 15 och se.
Då kanske jag ej har ÄL =(
Har haft ont i magen igår och idag. Skulle sträcka mig efter en pärm idag och fick ont på min högra sida nere vid magen (äggstocken) men tror ej det var något.
Tempen igår på 36,2 och idag 36,6....kan detta tyda på något???
Tog ett test nu vid 15 som var mellan test 1 och test 2.
Verkar inte bli något mer av detta. Får testa imorgon också (då jag är beräknad ha ÄL) och se om det kommer starkt test först då?? Kanske inte visar sig så mycket innan?
Jag tror tyvärr inte jag kommer ha ÄL denna månad =( då jag ej fått någon stegring. Beräknad ÄL idag dock så får se vad testen visar. Har haft ont i magen i 4 dagar.
Tog ett test nu på morgonen som visar färg på mellan test 1 och 2.
Hade fått lite bruna flytningar nu när jag var på toan sen har jag ont i magen =(
Håller tummarna
Hej. Fick mens igår (fredag) igen. Dag 23 och sist dag 28 (är denna regelbunden eller oregelbunden än så länge?) Jag trodde inte jag skulle få mens än. Ttor inte ens jag hade äl denna månad. Besviken att mensen kom och tidigare än vad jag trodde.
Som regelbunden klassas mensen om det skiljer max 5 dagar i cykeln.