Gravid efter piller?
Hej.
Det är så att jag tog mitt sista piller 15/4, åt zoely. Är dock bara inne på dag 8 men när kan mensen tänkas komma igång?
Åt upp den kartan jag hade (åt ej sockerpillrena).
Hej.
Det är så att jag tog mitt sista piller 15/4, åt zoely. Är dock bara inne på dag 8 men när kan mensen tänkas komma igång?
Åt upp den kartan jag hade (åt ej sockerpillrena).
=( inte glad just nu.
Hur ska jag tyda detta?
Har varit ute och sprungit och nu när jag gick på toan hade det kommit en liten blödning (vet ej om detta är början på mens) mår illa idag som jag gjorde första dagen då jag sist fick mens men min mens avslutades i fredags så kan ju inte få mens igen så tätt inpå??
Ska jag skriva in detta i womanlog som ny mens och räkna ÄL efter detta eller klassas detta inte som mens då det bara blir lite under en dag? Får se hur det går resten av dagen.
Så besviken. Samma symtom med illamåendet =(
Jag tycker att du ska räkna det som mens
skrev du inte att du hade mens i tre dagar?
ok, lycka till
Hej. Om jag nu har ÄL enligt uträkning här på fl (onsdag) så varför visa då stickorna negativt? Det var någon som sa att man kunde börja testa på dag 11 men ska nog testa på måndag och se. Någon speciell tid du rekomenderar som man ska ta dem? Lite svårt ibland då jag jobbar och måste ha mugg och test med mig till jobbet. Jag hoppas verkligen man kommer ha ÄL nu bara. Ska man se till att mysa ÄL dagen(om man får fullt utslag då) och sen kanske 1-2 dagar efter eller kan man ha det någon dag innan precis också?
En liten ändring hos mig. ÄNTLIGEN fick jag imorse vid 10 en hint om att även det andra strecket börja synas =) Jag som varit lite nere pga detta (hoppas det håller i sig, att man ser positivt). Jag ska försöka ha med saker till jobbet imorgon så jag kan ta vid 10 då också och se hur det är då. Ska man ta morgon och kväll eller räcker det morgon?
Kan temperatur sänkning betyda att ÄL är på G?