-
-
Svar på tråden Träffar
-
2 passar mig bra också :) Men jag tar bilen, vart ska jag åka då?
-
Hållplatsen heter bollebygd busstation/jvst. Adressen är Krokdalsvägen 12, bollebygd. Kör riksväg 40 mot Jönköping, kör du på gps eller vill du ha hela vägbeskrivningen? Ring när du kört av avfarten, ibland vill gps visa en väg där en bom är i vägen! :)
-
Buss 101 avgår kl 11 från Nils Ericsson terminalen. om det är flera som vill åka med den bussen så kan vi mötas upp där
så är vi framme i bollebygd 11.45 typ.. och ni som kör kan ju se till att va hos Anna runt kl 12.
Hur låter det? Kan Filippa och Birjita också följa med?
-
Fel, Bijita ska de ju va
-
Ja vi kommer.Snultan skrev 2014-06-24 14:29:12 följande:Fel, Bijita ska de ju va
-
Bra uppstyrt, låter bra! :)Snultan skrev 2014-06-24 14:19:30 följande:Buss 101 avgår kl 11 från Nils Ericsson terminalen. om det är flera som vill åka med den bussen så kan vi mötas upp där

så är vi framme i bollebygd 11.45 typ.. och ni som kör kan ju se till att va hos Anna runt kl 12.
Hur låter det? Kan Filippa och Birjita också följa med?
Matheus 131002! -
Gött vad kul! Hoppas på fint väder nu

-
Låter jätte bra
jag hoppar nog på bussen på korsvägen isf. Närmare för mig ^^ tänkte på de med alla barnvagnar. Kommer vi gta plats på bussen? ^^
-
Det får ju oftast plats 3 barnvagnar på en buss.. men sen vet man ju inte om där är flera än vi.. jag tar det säkra före det osäkra och har Matheus i selen :)
-
Jag fixar en enklare lunch. Några allergier eller annat jag ska tänka på?