-
-
Svar på tråden Träffar
-
jippie! i dag var det inte så dumt heller. Gud vad vi njöt!!! Var ute mest i dag.
-
Låter jättebra :) Nu när det börjar bli sommar kommer folk kanske åka iväg lite mer, men tycker ändå vi ska satsa på att försöka få ihop lite träffar :)Snultan skrev 2014-05-15 06:23:40 följande:Tycker vi kör på onsdagar då och sen att vi riktar in oss på de onsdagar som filippa kan
nu kunde hon ju inte den 21a tyvärr men jag tycker vi kör en träff ändå. sen får ni komma överens om hur ni skall träffas efter det (jag är bortrest hela juni).
så invänta väderleksrapporten och sedan planera nåt skoj inför den 21a.
Matheus 131002! -
Ja precis
är ju nästan omöjligt att få sex olika personer att kunna samma dag men vi får göra vårt bästa helt enkelt 
-
Haha två minuter snabbare ????????Snultan skrev 2014-05-14 07:07:17 följande:Precis vad jag skrev

låter som en bra lösning!
Matheus 131002! -
Verkar som vi kommer få helt underbart väder på onsdag
Vart och när ses vi? ^^
-
slottskogen känns som ett ganska givet val va?
vi kan promenera en sväng och alla tar med filt och picknick så kan barnen leka i gräset
-
Låter mycket bra tycket

-
Slottskogen låter kanoners! Ska till blå stjärnan med vår hund kl 10. Gissar att jag hinner till 12-tiden. Kan möta upp er om ni vill ses tidigare!
-
OkejAnnans, hoppas det går bra med hunden. jag måste åka vidare vid halv tre-tre typ. Så när ska vi ses imon ? Är Slottskogen bestämt?
-
vi kör väl på det. ska vi säga kl 11? vid linneplatsen och sen rör vi oss in mot mittpunkten och så kan vi möta upp med resten där