-
-
Svar på tråden Träffar
-
11 lätet jättebra
syns imon gott folk 
-
Jag kommer med en mamma till från Kortedala. Hon har en flicka på 3 månader. E det okej för er? Vi kommer på Lineaplatsen vid 11 isåfall.
-
För mig är det helt ok mammapappabarn14.
Jag får ringa någon av er eftersom jag inte vet när vi kommer. Jag har bara lillankans nr. Mitt nr är 0734050545, skicka gärna ett sms imorgon så jag kan ringa! -
Tack Annas! Mitt är 0705979030. Ses !!!
-
Tror jag glömde svara när ni skickade runt era nummer. 0723012275 är mitt ( Martina).
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta spårvagnen eller bilen. Vilken tid ska vi mötas där man parkerar? -
lillaankan skrev 2014-05-21 06:58:33 följande:Tror jag glömde svara när ni skickade runt era nummer. 0723012275 är mitt ( Martina).
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta spårvagnen eller bilen. Vilken tid ska vi mötas där man parkerar?
klockan 11 vid linneplatsen. tar du bilen så kan vi ju mötas vid sälbacken typ 11.30 -
0707925994 är mitt
-
Hej allihopa!
Hoppas ni mår gott!
Var nästa träff imorgon? Var? -
Hej hej. Vi pratade väl om botaniska? Ser ut som om det ska vara mulet/regn imorgon så vi får hitta på något annat. Något förslag?
-
Ja det är inge vidare mysväder på gång. Jag har ingen bil imorgon och måste vara i Borås halv 5.. Så det kan bli tajt för oss imorgon även om jag gärna hade kommit. Kom gärna med förslag så får jag se när vi vaknar imorgon osv. Men något fik? Alt lek och bus?lillaankan skrev 2014-06-03 21:39:28 följande:Hej hej. Vi pratade väl om botaniska? Ser ut som om det ska vara mulet/regn imorgon så vi får hitta på något annat. Något förslag?