• Snultan

Träffar

Här bestämmer vi, och lägger ut, mer specifika detaljer om de träffar som vi har.
    Matheus 131002!
  • Svar på tråden Träffar
  • Snultan

ok.. detta e svårt. vi kan ju träffas på onsdagar som vi sa men kan ju byta onsdagar så att filippa kan va med.. t ex 28e maj.. 11 juni.. osv.. eller de onsdagar flest kan.. vare sig de blir varje eller var tredje onsdag.

dock reser jag bort den 27e och är borta en månad så jag ser gärna att vi träffas den 21a först!

Matheus 131002!
  • AnnanS
    Filippaa88 skrev 2014-05-13 01:34:46 följande:

Nä några onsdagar kan jag säkert. Det är mest varannan som vi redan har planerat saker men ibland är vi lediga ändå.

Vi kan ju prova så får vi se hur mycket vi kan va med, blir det jättelite kanske vi kan överväga att byta dag :)

Men om det är varannan onsdag ni är upptagna kan vi inte köra varannan onsdag som ni kan? Eftersom onsdagar annars var en bra dag?

Om jag förstod rätt..!? :)
  • Snultan

Tycker vi kör på onsdagar då och sen att vi riktar in oss på de onsdagar som filippa kan nu kunde hon ju inte den 21a tyvärr men jag tycker vi kör en träff ändå. sen får ni komma överens om hur ni skall träffas efter det (jag är bortrest hela juni).

så invänta väderleksrapporten och sedan planera nåt skoj inför den 21a.

Matheus 131002!
Svar på tråden Träffar