-
-
Svar på tråden Träffar
-
Hallå tjejer!
Få jag era mail adress. Vi är klara med inbjudnings kort i dag och vill skicka er på mail. Ses snart. kram
-
6 augusti passar mig, nu är semestern slut här hemma så det är tillbaka till vardagen .
-
Va kul! :) Min mail är martina_lugowska@hotmail.commammapappabarn14 skrev 2014-07-13 00:51:45 följande:Hallå tjejer!
Få jag era mail adress. Vi är klara med inbjudnings kort i dag och vill skicka er på mail. Ses snart. kram
-
snultan@live.se har jagmammapappabarn14 skrev 2014-07-13 00:51:45 följande:Hallå tjejer!
-
Då bestämmer vi träff Onsdag 6 Augusti.. kan ju bestämma närmare om när och var vi skall träffas, beroende på väder och så..
-
6 aug passar mig också (än så länge). Mina föräldrar kommer nu på söndag o får se om det blir ngt med dom eller dom hittar på ngt själva o vi kan hänga med oss. Johanna ! Kankse du funderar vadå för inbjudan. Jo det är så att jag ska gifta med Sukhis pappa den 16 aug och vill att ni kommer därför jag behöver era mail add att skicka inbjudan.
-
Vad roligt Bijita :) Annsv86@gmail.com
Vi har inte planerat något den 6/8 så det ska fungera! -
va kul

-
Gud va roligtmammapappabarn14 skrev 2014-07-13 22:25:49 följande:6 aug passar mig också (än så länge). Mina föräldrar kommer nu på söndag o får se om det blir ngt med dom eller dom hittar på ngt själva o vi kan hänga med oss. Johanna ! Kankse du funderar vadå för inbjudan. Jo det är så att jag ska gifta med Sukhis pappa den 16 aug och vill att ni kommer därför jag behöver era mail add att skicka inbjudan.
förlåt att jag inte skrivit på så länge. Haft mycket o så men nu är det semester. Min mail är johannanordanger@gmail.com
-
Hej tjejer!
Nu har jag skickat till alla på era mail. Det ska bli kul. själv är jag jätte stressad. -
ta de lugnt bijita! inget så bra är värt att stressa över.. då är det inte bra! ta hjälp och gör de inte så komplicerat, de kommer bli fantastiskt

-
Hej på er alla! Förlåt att jag inte har skrivit på länge heller, har åkt runt i landet och hälsat på familj och vänner nu på semestern! Hur mår ni?? Hoppas det är bra med er alla. Vi är i min sambos stuga i Falkenberg, om vi är hemma till den 6 är jag och Lily gärna med på en träff, va ju så längesen :) Men vet först i slutet av veckan hur länge vi stannar..
-
Hej Filippa! Skönt med semester! Hoppas ni kan va med den 6e, hoppas alla kan komma
Någon idé om vad vi skall hitta på?
-
Slottskogen eller botaniska vid fint väder? Eller någon annan liknande plats.
promenad + picknick är väl mysigt om vädret tillåter ^^
-
ja de låter som en bra idé! jag har aldrig varit på botaniska så jag går gärna dit

-
Hej tjejer! Tråkigt de inte blev en träff idag. Men jag tänkte redan nu föreslå en ny, så får den som vill/känner/har lust komma
Onsdag 20 Augusti
Lek & Buslandet på Backaplan
förmiddagstid
-
Hej alla! Tänkte välkomna de nya medlemmerna till gruppen! Vår facebook grupp är ju inte så aktiv tyvärr, och denna var ju inte heller det. Men tänkte iallafall att jag öppnar gruppen för andra som vill, så kanske det är någon som börjar prata iallafall :)
Hoppas allt är bra med er :) Berätta gärna lite om er själva ni nya medlemmar. Ni kan lägga in en presentation om er själva i den tråden som är avsedd för detta :)
-
skrev i fel tråd :P