• Danni90

IVF 2014

Hej alla .
    jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.

• Svar på tråden IVF 2014
  • karro 2014
    Karriärskvinna skrev 2014-09-08 18:43:45 följande:
    Ja, det blir långa. Du med? Är det er första IVF?

Jag är 31.
    Ne jag kör korta protokollet, och om min mens kommer som det skall så börjar jag med injektionerna 17/9.. Detta är vårt försöka ivf försök:))
  • Karriärskvinna

Okej, åh vad spännande! Håller tummarna :)

Jag ska börja med nässpray 23/9. Hur kommer det sig att du ska köra korta om du, precis som jag, har få ägg?

karro 2014 skrev 2014-09-08 20:09:08 följande:

Ne jag kör korta protokollet, och om min mens kommer som det skall så börjar jag med injektionerna 17/9.. Detta är vårt försöka ivf försök:))

• karro 2014
    Karriärskvinna skrev 2014-09-09 11:15:29 följande:

Jag ska börja med nässpray 23/9. Hur kommer det sig att du ska köra korta om du, precis som jag, har få ägg?

De vet jag faktiskt inte, jag är inte så insatt i detta och har förtroende och lyssnar på vad vår läkare sagt. Han vet ju bäst, så resonerar iallafall jag!
  • karro 2014
    Karriärskvinna skrev 2014-09-09 11:15:29 följande:

Kanske har med att jag bara har en något låg äggreserv för min ålder, vet inte som sagt:))
  • Karriärskvinna
    karro 2014 skrev 2014-09-10 09:18:14 följande:
    Kanske har med att jag bara har en något låg äggreserv för min ålder, vet inte som sagt:))
    Så kan det vara :)

Lycka till hur som helst!
  • metda

Hejsan, börjar följa den här tråden.

Jag och min sambo har just börjat med vår behandling. Har sprayat den här veckan och ska fortsätta månaden ut innan start av sprutor. Är väldigt förväntansfull och längtar efter att få plus.

• Karriärskvinna

Spännande! Känner du dig påverkad av sprayen? Jag ska börja med den om några veckor.

metda skrev 2014-09-13 21:20:37 följande:

Hejsan, börjar följa den här tråden.

Jag och min sambo har just börjat med vår behandling. Har sprayat den här veckan och ska fortsätta månaden ut innan start av sprutor. Är väldigt förväntansfull och längtar efter att få plus.

• karro 2014

Så himla typiskt, har ju planerat in o vara sjuk den dag äggplocket är om ca 2 veckor om allt går bra, och igår fick jag ringa o sjukanmäla mig för att jag tyvärr fått hög feber plus magsjuka på riktigt:(

Började mitt nya jobb nu 1 september, så de känns ju lite sådär att sjukanmäla sig två ggr o omloppet på två veckor... Låter detta trovärdigt? Och chefen vet ej om något ang ivf... Hade ju underlättat lite men de känns inte så säkert när jag endast har ett vikariat nu...

• Linda8110
    karro 2014 skrev 2014-09-13 22:08:34 följande:

Så himla typiskt, har ju planerat in o vara sjuk den dag äggplocket är om ca 2 veckor om allt går bra, och igår fick jag ringa o sjukanmäla mig för att jag tyvärr fått hög feber plus magsjuka på riktigt:(

Började mitt nya jobb nu 1 september, så de känns ju lite sådär att sjukanmäla sig två ggr o omloppet på två veckor... Låter detta trovärdigt? Och chefen vet ej om något ang ivf... Hade ju underlättat lite men de känns inte så säkert när jag endast har ett vikariat nu...

Åh nej vad typiskt... Men ska du inte berätta för din chef i alla fall då? Jag menar du ska ju ändå vara borta en dag till sen vid insättning. De flesta brukar vara väldigt förstående.
Svar på tråden IVF 2014