IVF 2014
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Jag är så himla ledsen:((
Var nyss på ul för o se hur de såg ut!!
Har fått avbryta min behandling idag pga att dem hittade en cysta (antagligen min förra ägglossning som är kvar) som har stört behandling... Så nu skall jag vänta 6 veckor, och sedan gå på ul för o se om den är borta och då kan jag starta behandlingen... Men det beror ju helt o hållet på cystan är borta... Så himla ledsen o besviken:((
Pga. att det är fullt på Sahlgrenska blir det 4 veckor med nässpray innan två veckors sprutor och sen äggplock v 45 .
Hur går det för dig?
Visst ja du skulle köra med sådant först. Hur länge tror de att nedregleringen tar?
Pga. att det är fullt på Sahlgrenska blir det 4 veckor med nässpray innan två veckors sprutor och sen äggplock v 45 .
Hur går det för dig?
Första dosen Gonal-F 125 är nu i systemet! Let's goooo :)
Karro: jag läste på Gonal-F att cystor är en ganska vanlig biverkning. Lät ju inte så uppiggande direkt! Hur mår du?